אצבע בעין של ליצמן

משה ליאון במופע חיזוק לבלייני מחנה יהודה

המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון הגיע לסיור תמיכה בבלייני שוק מחנה יהודה, וזה על רקע דרישתו של סגן השר יעקב ליצמן לסגור את מתחם הבילויים כתנאי לתמיכת גור (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: חשבון האינסטגרם של משה ליאון)

על רקע הצהרתו של סגן השר יעקב ליצמן נגד פתיחת מתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה, והתניית התמיכה במועמד לראשות העיר בהבטחה לסגירת המקום, המועמד לראשות העיר, משה ליאון ערך ביום חמישי בשעות הלילה המאוחרות סיור תמיכה בקרב המבלים בשוק מחנה יהודה.

ליאון הגיע מלווה בכמה פעילים ובני נוער חילונים למתחם הבילוי בליל שישי, היום בו מתקיימות פעילויות הבילוי באופן מתריס כנגד השכנים והציבור החרדי בעיר. ליאון עודד את המבלים, ואף קיבל קריאות עידוד מהמבלים לאורך הסיור כולו.

בנוסף העלה ליאון סרטון בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו בו הוא נראה לצד פעיליו במרכז הבילוי בשוק שותים בירה לשוכרה.

לאחר פרסום התמונות, הדבר גרר תגובות נזעמות על אופן ההתרסה והפרובוקציה של הסיור, מחק ליאון את הפרסום בעמוד הפייסבוק שלו, אך תיעוד הביקור עדיין נשאר ברשתות חברתיות המתופעלות ע"י המועמד לראשות העיר ופונות לצעירים חילוניים בירושלים.

גורם חרדי בכיר תקף בחריפות את ליאון ואמר: "ליאון הולך בדרכו של פטרונו איווט ליברמן שהגיע בעיצומו של יום השבת לחנות המוכרת דברים לא כשרים כדי להתסיס ולהתריס כנגד הציבור החרדי".

הגורם מוסיף: "מה בער לו להגיע בקול תרועה בערב הכי בעייתי במחנה יהודה מה שלא עשה אפילו המועמד החילוני עופר ברקוביץ?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר