מלווה מלכה ייחודי עם המלחין האגדי • צפו

יוסי גרין, מוותיקי המוזיקה החסידית ערך בירושלים מלווה מלכה עם ידידים קרובים כשהוא שר משיריו לאורך השנים. צפו בטעימה קצרה מסיומו של הערב המרגש (חדשות המוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

5 שעות של טיש בלתי נשכח עם ענק הנגינה והנשמה החסידי: המלחין האגדי יוסי גרין, התיישב אמש, מוצאי שבת, למלווה מלכה בלתי נשכחת בירושלים עם קבוצת ידידים קרובים. הדבר מתרחש בימים בהם משיק גרין את האלבום "אידיש נחת 3", ובו מיטב לחנים חדשים בביצוע מקהלת הילדים המפורסמת שלו.

הנוכחים עטפו את גרין בהרבה אהבה. אחד הנוכחים תיאר את רחשי ליבו: "אני עצמי בן 40 ויוסי מלחין להיטים עוד לפני שנולדתי. אני גדלתי על השירים של גרין משנות השמונים, ועכשיו גם הבן שלי שהוא בן 5, מרותק ל'בני בראתי את היצר' ול'הנני רופא לך'. יוסי לא מפסיק ליצור ולחדש. הוא רלוונטי, חדשני ומפתיע בלי סוף".

את האירוע שהתקיים בביתו של יהודה אנסבכר בהר נוף, הנחה אפרים קמיסר. הוא הודה בחום לחברי "שולחן 8" - קבוצת ידידים ממוקיריו של גרין, שיזמו את האירוע. בשם החברים העניק יאיר בורוכוב לגרין מתנה מיוחדת, העתק מדמותו של גרין מנגן על פסנתר, שנעשה על ידי אמנית הפלסלטינה, רוויטל פאלקה.

גרין ביצע במהלך הערב שירים רבים, חלקם מהתקופות המוקדמות שלו לפני עשרות שנים דוגמת "על אלה" שבוצע במקור על ידי עמודי שש, וגם שירים מתקופות מאוחרות יותר דוגמת "אמנם" כשהקהל מצטרף אליו בשירה אדירה ומרגשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר