על רקע המלצות הגיור

גישת הראשל"צ: "לא לענות לרפורמים; הם גורמים חורבן"

הראשון לציון הגר"י יוסף במתקפה נגד הרפורמים והקונסרבטיבים, על רקע חוק הגיור שמכיר בהם, מציג את הגישה הראויה: "באמריקה הם כבר החריבו, עם ההתבוללות. לא עונים להם" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשון לציון הגר"י יוסף (צילום: דוד כהן, פלאש 90 )

הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף במתקפה חריפה נגד ארגוני הרפורמים בעולם, שלדבריו החריבו וגרמו להתבוללות גדולה בארצות הברית.

במהלך שיעורו אמש (מוצ"ש) התייחס הגר"י יוסף לנושא ואמר: "לא עונים לרפורמים ולקונסרבטיבים, כמה החריבו הרפורמים, באמריקה, כמה התבוללות גרמו הרפורמים. לצערנו הרב הם נועצים גם פה את ציפורניהם, פה בארץ".

דבריו של הגר"י יוסף מגיעים על רקע הדיונים בנושא חוק הגיור החדש ודו"ח השר לשעבר משה ניסים, דו"ח וחוק אותם דחו המפלגות החרדיות בהוראת הרבנים הראשיים לישראל הגר"י יוסף והגר"ד לאו.

כזכור, לאחר הגשת 'דו"ח ניסים', כינס הגר"י יוסף את רבני ישראל לישיבה מיוחדת בלשכתו, יחד עם הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו, ואמר: "אני מבקש מכל רבני ישראל, מכל החוגים, צריכים לעמוד על המשמר, יש פה הכרה בגיורים לא על פי ההלכה, יש פה הכרה בגיורים רפורמים, יש פה פרצה חמורה מאוד. אני מבקש מכל הרבנים לחתום ולהצטרף למחאה הזאת ושהחוק הזה ייקבר, החוק הזה לא ראוי שיעלה".

הגר"ד לאו הוסיף במהלך הישיבה כי "מדובר פה בפגיעה בכרם ישראל. מדובר פה באשליה של העם, כאילו יש פה פתרון. זה פתח להתבוללות! זה פתח להביא את חורבן היהדות המתקיים לעולם לארץ ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר