"ניסיון לפגוע בי ובמשפחתי"

שמועה באלעד: "שוטרים בביתו של אבי דיין"

בעיר אלעד התרוצצה הבוקר שמועה שקרית על פשיטה של המשטרה על ביתו של חבר המועצה אבי דיין - שבאותה עת היה בלשכתו בפגישה עם הגאון רבי אריה שכטר (חרדים בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הרב אריה שכטר בלשכת אבי דיין, הבוקר (באדיבות המצלם)

דרמה התחוללה הבוקר (שלישי) בעיר אלעד בעקבות שמועה שקרית שהופצה בקבוצות הוואטסאפ על פשיטה משטרתית בביתו של חבר המועצה אבי דיין, כאשר באותה עת הוא בכלל עסק בפגישה נדירה בלשכתו.

בשמועה שהופצה נכתב כי "ברגעים אלו מתבצעת פשיטה משטרתית על ביתו של חבר מועצת העיר אבי דיין". דיין, המחזיק בתיק הנדסה בעירייה, נאלץ להכחיש את השמועה בפני כל הפונים ולהבהיר כי מדובר בשמועות מרושעות בצל הקרב הפוליטי בעיר.

ל'כיכר השבת' הגיע תיעוד המלמד כי בזמן בו גורמים אנונימיים בחרו להפיץ את הודעת הכזב, התרחש ביקור נדיר בלשכתו של דיין בבניין העירייה, לשם הגיע הגאון הישיש רבי אריה שכטר.

ביקורו של הגר"א שכטר, תושב בני ברק, בלשכתו של דיין, הגיע על רקע פועלו של הרב שכטר למען יתומים ואלמנות המתגוררים בעיר, להם הוא מסייע בין היתר בדיור ראוי ובשל כך נזקק לעזרת מחלקת ההנדסה בעירייה.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר אבי דיין כי "בעוד אישים כאלה ואחרים בוחרים להסתתר מאחורי מקלדת ולהפיץ שמועות זדוניות בניסיון לפגוע בי ובמשפחתי, אני עוסק בעשייה למען תושבי העיר".

דיין מוסיף ומבהיר כי "אני לא חושש מגורמים אנונימיים פחדנים, אמשיך לעסוק במה שטוב לעיר ולתושביה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר