מה שקרה בפגישה

הרבי מבעלזא לשליחי הגר"ח קנייבסקי: "כואב לי שאין אחדות סביב החוק"

הרבי מבעלזא שמע את שליחיו של הגר"ח קנייבסקי, והתבטא כי "כואב לי שאין אחדות בנושא החשוב הזה". בהמשך, התייחס לגל הנשירה ממוסדות החינוך החרדים: "עלינו לדאוג" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פגישת האדמו"ר ושליחי מרן הגר"ח קנייבסקי (באדיבות המצלם)

בשעות הצהריים (שלישי) הגיעו יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ומזכיר מועצת גדולי התורה של דגל התורה אל מעונו של מרן האדמו"ר מבעלזא בטלז סטון, כשבפיהם שליחות ממרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי בעניין האחדות החרדית בנושא חוק הגיוס החדש.

ל"כיכר השבת" נודע כי מיד עם תחילת הפגישה, הציגו גפני ורובנשטיין את מסר השליחות מרחוב רשב"ם, כשהרבי מאזין ברוב קשב. במהלך השיחה, הציגו נציגי דגל התורה את המענה שלהם לטענות שנשמעו כלפי תזכיר החוק.

הרבי התבטא בצער ואמר כי "כואב לו שאין אחדות בנושא החשוב הזה לכלל עולם התורה והישיבות". מדברי הרבי: "חייבים ללכת כולם יחד בשיתוף פעולה ובדעה מגובשת ואחידה ורק כך ניתן יהיה להגיע לתוצאה המיוחלת".

בהמשך השיחה דיבר הרבי מבעלזא בכאב על מכת הנושרים בעולם הישיבות - ללא הבדלים בין המגזרים. "אנו רואים בחורי ישיבות שעדיים היה לגדולות ויכלו לפרוח ולצמוח בלימוד וברוחניות ונפלו לבאר שחת. עלינו לדאוג להם ולמנוע את התופעה הזו. רק באחדות נצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר