"מאוד יפה מצידה"

אחרי 11 בלילה: ההפתעה של שרה נתניהו למשפחה החרדית

רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו, הפתיעה והגיעה לחתונת בנה של לאה וקסלשטיין, מנהלת בית הספר בו נתניהו משמשת כפסיכולוגית ויועצת ילדים. התמונות בפנים (ברנז'ה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הפתעה בשעת לילה מאוחרת: אמש (שלישי) נערכה באולמי 'כפר חב"ד' חתונת בנה של לאה וקסלשטיין, סגנית המנהלת בבית הספר 'בית חנה' של חסידות חב"ד בירושלים.

בשל תפקידה של האם, הגיעו לחתונה לא מעט אנשי חינוך ועסקנים מהקהילה החסידית בבירה. אולם בשעת לילה מאוחרת, הופתעו האורחים לגלות מאבטחים שהחלו סורקים את האולם בדקדקנות קפדנית. כעבור דקות ספורות, נפתרה התעלומה, כאשר שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, נכנסה לאולם.

עם יעקב הלפרין, חבר המועצה ומחזיק תיק הרווחה בירושלים, סוג של בוס (באדיבות המצלם)
מזל טוב! (באדיבות המצלם)

מתברר כי נתניהו, פסיכולוגית ילדים במקצועה, עובדת כפסיכולוגית ומייעצת בבית הספר בו עובדת אם החתן. נתניהו, כך נודע ל'כיכר השבת', הוזמנה לאירוע החתונה, אך המשפחה לא ציפתה לבואה, בפרט כשהשעות עברו והאירוע גלש לשעות הלילה המאוחרת. נתניהו, שנמצאת בידידות עם הנהלת בית הספר, ביקשה להפתיע את אם החתן, והחליטה להגיע לאירוע בשעת לילה מאוחרת.

"ידענו על הקשרים עם רעיית ראש הממשלה, אך לא חשבנו שתגיע, בטח לא אחרי 11 בלילה. להפתעתנו הגיעו מאבטחים דקות ספורות לפני בואה, ואחרי סריקה קפדנית, ראינו את שרה נכנסת לאחל מזל טוב. זה היה יפה מצידה", אמר ל'כיכר השבת' אחד האורחים בחתונה.

עם וקסלשטיין, מנהלת בית הספר (באדיבות המצלם)

נתניהו שעובדת בבית הספר באמצעות עיריית ירושלים, נפגשה במהלך החתונה גם עם דוד החתן, יו"ר סיעת יהדות התורה בירושלים יעקב הלפרין, שמחזיק בתיק הרווחה, ולמעשה רעיית ראש הממשלה כפופה בעבודתה לאגף שתחתיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר