בשל המתיחות?

תמונותיו של נשיא צרפת הוסרו מהבית הלבן

בבית הלבן בחרו להסיר את תמונותיו של הנשיא הצרפתי, עמנואל מקרון, בעת ביקורו בבית הלבן, ולהחליפן בתמונות הפסגה עם שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און (חדשות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שילה קרייגהד, הבית הלבן)

בבית הלבן תלו על הקיר תמונות של הפגישה ההיסטורית בין דונלד טראמפ לקים ג'ונג און - במקום התמונות של טראמפ עם הנשיא הצרפתי, עמנואל מקרון.

בתמונות על הקיר באגף המערבי מופיעות בין השאר לחיצת היד של נשיא ארה"ב והרודן מפיונגיאנג, וגם חזרתם לארה"ב של אמריקנים ששוחררו מצפון קוריאה לאחר ביקורו של מייק פומפיאו. טראמפ תיאר את הפגישה בסינגפור, הראשונה בין מנהיגי ארה"ב וצפון קוריאה, כ"הצלחה אדירה".

על פי הדיווח ב-ynet, בחודש שעבר עוד אפשר היה לראות על הקיר באגף המערבי תמונות של נשיא צרפת, שהגיע באפריל לביקור בוושינגטון. כעת הן ירדו מהקיר לטובת תמונות של הפסגה בסינגפור. יצוין, כי בבית הלבן מחליפים את התמונות מפעם לפעם ולא מדובר בהליך חריג.

קים ג'ונג און חוזר לצפון קוריאה (צילום: שידורי הטלוויזיה הרשמית בצפון קוריאה / מתוך 'החדשות')

מקרון עשה לא מעט כדי להתחבב על הנשיא האמריקאי, בשנה שעברה הוא הזמין את טראמפ להיות אורח כבוד ביום הבסטיליה בפריז, ובאפריל הגיע עם רעייתו לביקור של שלושה ימים בוושינגטון בו התקבל בחמימות על ידי טראמפ. באותו ביקור קיווה מקרון לשכנע את טראמפ להישאר בהסכם הגרעין עם איראן. הוא לא הצליח, ולאחר מכן החריפו היחסים בין השניים בעקבות מלחמת הסחר של ארה"ב לאירופה, קנדה ומקסיקו שהגיעה לשיאה בפסגת ה-G7.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר