בזכות איוונקה

ילדי המהגרים לארה"ב לא יופרדו עוד מהוריהם

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ חתם על צו המבטל את ההפרדה בין ילדי מהגרים ממקסיקו להוריהם, לאחר שגם בתו איוונקה הצטרפה לעמדת המבקרים את התנהלותו המזעזעת (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
איוונקה ודונלד טראמפ (צילום: מתוך האינסטגרם של Ivanka Trump)

דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית, חתם הערב (רביעי) על צו המבטל את ההפרדה בין ילדי מהגרים ממקסיקו להוריהם, שזכתה לביקורת חוצת מחנות במדינה וברחבי העולם.

אחרונת נמבקרות, היתה למרבה ההפתעה בתו איוונקה, שביקשה ממנו למצוא פתרון חוקי שימנע את הפרדת ילדים מהוריהם המהגרים. כך גילה טראמפ עצמו במהלך ישיבה שכינס בבית הלבן.

לפי הדיווח ברשת CNN, בפגישה עם גורמים רפובליקנים ואנשי חוק, בה נכחה גם איוונקה, סיפר הנשיא כי היא הציעה את תמיכתה במהלך שכזה, והבטיחה שתשוחח עם חברי קונגרס רלוונטיים כדי למצוא פתרון.

לפני מספר ימים, כזכור, היתה זו מלאניה טראמפ, אשת הנשיא, שהביעה התנגדות להפרדה המזעזעת של הילדים הקטנים מהוריהם.

בפגישה המדווחת אמר הנשיא טראמפ: "בעוד זמן קצר אחתום על משהו. התמונות ממתקני הכליאה מכאיבות. אני רוצה לפתור את הבעיה", וכן כאמור לאחר מכן הוא חתם על צו נשיאותי מתקן בענין.

כזכור, לתיעוד המדובר של ילדים בוכים מאחורי סורג ובריח, שהתפרסם ברחבי הרשת בארצות הברית ובעולם, הגיב תחילה הממשל האמריקני כי הוא בסך הכל אוכפת חוק קיים, אך כעת כאמור מסתמן כי הוא מחפש פתרונות לחוק.

יצויין, כי פוליטיקאים רבים תקפו את טראמפ על מדיניות ההגירה הבעייתית, וטענו כי הוא זה שהנהיג אותה, אך לאחרונה התפרסמו תמונות מתקופת שלטון אובמה, מהן נראה כי גם אז נעשה שימוש בשיטת הפרדת משפחות המהגרים, וזאת מאחר ולבניהם הקטינים של המהגרים יש מעמד חוקי בעייתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר