צפו בוידאו

הלוחמים החרדים זעקו: שכל טיפת זיעה תעשה נחת רוח

הלוחמים החרדים בנח"ל החרדי סיימו בימים האחרונים את צעדת 'בדרכי האריות' וזעקו בתפילה: "ו שכל טיפת זיעה ויגיעה ומאמץ שאעשה ברוחי וגווייתי יעלה לרצון ובנחת רוח לפניך" (חרדים)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: נצח יהודה )

הצבא החרדי כאן: בימים האחרונים התקיימה צעדת "בדרכי האריות" של חטיבת כפיר, כוללת את הגדוד החרדי "נצח יהודה" -הנח"ל החרדי - כאשר את סיום המסע ציינה החטיבה בערב מורשת בכותל המערבי בנוכחות מפקד פיקוד המרכז, האלוף נדב פדן.

בווידאו מרגש שתועד מתפילת הלוחמים, נראים החיילים אומרים יחד נוסח מיוחד של "לשם ייחוד".

התפילה המיוחדת של החיילים כוללת את הנוסח הבא: "לשם ייחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה בדחילו ורחימו, הריני מכשיר את גופי להיות בן אמיץ ובעל כוח לאומה ולזכות בבחינת תחיית המתים בחזרה לגוף קדוש לא פחות מרוח הקודש. יהי רצון מלפניך ה׳ אלוקינו ואלוקי אבותינו שכל טיפת זיעה ויגיעה ומאמץ שאעשה ברוחי וגווייתי יעלה לרצון ובנחת רוח לפניך ונזכה לעשות זאת באמת ובלבב שלם".

הרב צבי קלבנאו, נשיא עמותת נצח יהודה, אמר עם הפרסום, כי ״התפילה הזו מאפיינת מאוד את השירות של החיילים החרדים, ששזור מצבא, תורה ותפילה. זה מוביל לכך שגם כאשר החיילים שלנו נמצאים בתעסוקה מבצעית הם חדורים ביראת שמים וגם כאשר הם עוסקים בתורה הם עושים זאת סביב סוגיות מעשיות - בהן הם נתקלים בשירות. השילוב הזה הוכיח את עצמו כשילוב מנצח והעמיד דורות של בוגרי צבא חרדים, יראים ושלמים. אנחנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות ליצור אותו וללוות אותו לאורך השנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר