לאחר שנת חקירה

פרשת שחיתות גדולה במירון; 23 נעצרו

המשטרה חשפה לפנות בוקר פרשת שחיתות גדולה במירון, לאחר שנה של חקירה סמויה. בין 23 העצורים בחשד לשחיתות וסחיטה באיומים, בכיר באגודה חקלאית (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

שחיתות במירון: חקירה סמויה שנמשכה במשך כשנה הפכה הבוקר (ראשון) לגלויה כאשר כ-120 שוטרים ולוחמי משמר הגבול פשטו על מספר בתים בישוב מירון בגליל העליון, במרכז הארץ ובירושלים ועצרו 23 חשודים. בין העצורים גם בכיר באגודה חקלאית.

העצורים חשודים בעבירות של שוחד, גניבה בידי עובד ציבור, סחיטה באיומים, הפרת אמונים, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון, עבירות תכנון ובניה ועבירות על פקודות מס הכנסה.

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל, בשיתוף עם חקירות מס הכנסה חיפה והצפון ברשות המסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי פרקליטות מחוז צפון.

על פי החשד, הבכיר קיבל לכאורה טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק, קבלת כספים במרמה, מעילה בכספי האגודה ובנוסף, אנשים שלא נענו לדרישותיו סבלו מניתוקי מים.

עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם נתפסו מסמכים רבים ומאות אלפי שקלים במזומן ומתוכננת אכיפה כלכלית נרחבת.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בבימ"ש השלום בטבריה, בבקשה להאריך את מעצרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר