חשיפת "כיכר השבת"

האדמו"ר יתבקש לסלק מהחסידות את תוקף הגר"ב רימר

תיעוד בלעדי נוסף מהאירוע המזעזע בו הותקף משגיח ישיבת טשעבין, חתנו של מרן הגרי"ש אלישיב, בעקבותיו התכנסו רבני הישיבה לדיון בהול • התוקף אמר למשגיח: "הייתי מחסל אותך". צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
התיעוד החדש מהעימות עם המשגיח (מצלמות אבטחה )

התקיפה שמסעירה: התיעוד המזעזע שנחשף אמש (מוצאי שבת) ב'כיכר השבת', בו נראה משגיח ישיבת טשעבין הגאון רבי בנימין רימר, מותקף על ידי שני גברים בלבוש חסידי ביציאה מחתונה, הפך לשיחת היום בעולם הישיבות.

לאחר הפרסום הבלעדי, הגיע דבר התקיפה המזעזעת אל ראשי ומנהלי ישיבת טשעבין, והבוקר נפגשו רבני הישיבה לדיון בהול, בו הוחלט בין היתר לשגר משלחת לאדמו"ר שהתוקף נמנה על עדת חסידיו, ולבקש ממנו להחרים אותו.

בנוסף, בישיבה צפויים לערוך עצרת על ביזוי כבוד התורה, למען יראו וייראו, וכדי שהמקרה החריג לא יישנה על עצמו חלילה.

חשיפת המקרה, אמש

בתוך כך, כעת מתבררים פרטים נוספים על התקיפה החמורה, שהגיעה עד כדי איום ברצח ויכולה היתה להסתיים בצורה גרועה הרבה יותר, לולא היה שם נהגו ויד ימינו של הרב שנחלץ לסייע לו.

ל'כיכר השבת' נודע, כי שני התוקפים (שמותיהם שמורים במערכת) ניגשו אל הגר"ב רימר, בצאתו מחתונת תלמיד באולמי "נוף עילית" במודיעין עילית.

תיעוד התקיפה (מצלמות אבטחה)

תחילה ניגש אליו א. ורטן על כך שלפני שש שנים לא קיבל אותו לישיבת טשעבין. לאחר מספר רגעים, הוא אף החל לתקוף אותו פיזית - כפי שניתן לראות בסרטון - וסינן תוך כדי: "אם היית צעיר ממני, כבר הייתי מחסל אותך ולא היית איתנו...". אלא שבאותם רגעים התקרב נהגו של הרב, שהצליח לבלום את התקיפה.

בתיעוד נוסף, הנחשף כעת ב'כיכר השבת', נראה התוקף מלווה את הרב רימר ביציאה מן הבנין, כשהוא מניח את ידו על כתפו של הרב. באותן דקות דרש התוקף מהרב רימר כי יתנצל בפניו על כך שלא קיבל אותו בעבר לישיבתו, תוך שהוא ממשיך לאיים עליו ועל נהגו.

לאחר שהבין את החומרה שבתקיפת אדם מבוגר גדול בתורה, או לחילופין כשנבהל מההתקהלות שנוצרה סביבם, ביקש התוקף את סליחתו של הגר"ב רימר, רגע לפני שנכנס הרב לרכבו בדרכו חזרה לביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר