מוסלמי התפרע בטיסה, העליב יהודים ונעצר

מוסלמי בריטי שחזר מישראל למנצ'סטר התנהג בטיסה בפראות כשהוא צועק ומקלל את היהודים. במשפטו טען כי היה תחת השפעת סם. ביהמ"ש גזר עליו עבודות שירות (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: Senohrabek / Shutterstock)

בית משפט בבריטניה גזר עבודות שירות על שמראיז בשיר, מוסלמי בריטי תושב ברדפורד בן 34, שבמהלך טיסת איזיג'ט מתל-אביב למנצ'סטר החודש התפרע והשמיע קללות גזעניות נגד יהודים במשך דקות ארוכות.

ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח, כי במשפט שנערך לאחרונה, טען המוסלמי המקלל, כי התנהגותו נבעה מכך שעישן סמים בחודש הרמדאן, חודש הצום המוסלמי כדי להתגבר על הרעב וכי הוא כלל אינו גזען.

על פי הדיווח ב-ynet, במהלך הטיסה שהמריאה מנמל התעופה בן גוריון ב-17 ביוני בשעה 21:30 שעון ישראל, לעג בשיר לנשים היהודיות ודיבר בגנותן. כשנוסעים הפצירו בבשיר להפסיק לקלל הוא גער בהם בתיבול קללות נוספות: "אני לא מקלל! אתם לא יכולים להגיד לי מה לעשות, אפילו אמא שלי לא אומרת לי מה לעשות". נוסעת שישבה קרוב אליו נתקפה בהלה בשל התנהגותו החריגה, פרצה בבכי ונאלצה להחליף כיסאות עם נוסע אחר.

צוות המטוס הודיע לכוחות המשטרה על הקרקע על שאירע, ומיד עם הנחיתה במנצ'סטר עצרו שוטרים את בשיר. במשפט שנערך לו הודה בשיר, כי דבריו היו בלתי הולמים, אבל טען כי הם אינם משקפים את אופיו. לדבריו התנהגותו נבעה מכך שהשתמש בקנאביס במהלך חודש הרמדאן.

עורך דינו של בשיר הודה במשפט, כי סגנון דיבורו של מרשו היה גס ובוטה, אך הדף את הטענות שהוא גזען: "הרי הוא ביקר בתל-אביב, ספג את התרבות וגם ישב ודיבר עם גברת יהודייה בטיסה במשך שעה – איך אפשר לומר שהוא גזען? לא נשקפה סכנה לאיש בטיסה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר