המאבק באשדוד

'המודיע' ו'המבשר' נגד יחיאל לסרי בגלל החוף הנפרד

'המודיע' המזוהה עם חסידות גור ו'המבשר' המזוהה עם שלומי אמונים יוצאים למתקפה נגד ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, הפעם בעקבות החוף הנפרד, שם נטען כי לסרי הוליך שולל את הרבנים ואת דרעי (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יחיאל לסרי (צילום: Flash90)

עיתון 'המודיע', המזוהה עם הסיעה המרכזית (גור) ב'אגודת ישראל', ועיתון 'המבשר' המזוהה עם 'שלומי אמונים", יוצאים הבוקר (רביעי) למתקפה נגד ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי, כשהפעם הרקע הוא אי הסדרת החוף הנפרד עבור הציבור החרדי זאת למרות ההבטחות.

במהלך החודש האחרון תקף 'המודיע' שוב ושוב את לסרי, פעם בנושא חילולי השבת, פעם בעקבות פסטיבלים הנוגדים את הרוח החרדית ועפם בשל החוף הנפרד.

על פי הנכתב בעיתון, "ליקויי הצניעות בחוף הנפרד באשדוד לא סודרו עדיין אך הדבר אינו מונע מגורמים שונים לפרסם כביכול החוף הוכשר לרחצה. בעקבות כך ביקשו בבד"צ רבני הקריות להבהיר כי איסור הרחצה עומד בעינו ושומר נפשו ונפש ילדיו יחפש חופים אחרים לרחצה עד להסדרת כל ליקויי הצניעות ולהודעת הבד"ץ על כך".

במילים המכוונות נגד ראש העיר נכתב כי "אם לא די בפרסומים המטעים, עולה החשש שהיה מי שניסה לייצר מצג שווא לרבנים ולהוליך אותם שולל. היה זה ביום שישי, לאחר ששר הפנים אריה דרעי פעל מול ראש העיר יחיאל לסרי יחד עם ממ"ק ראה"ע אבי אמסלם והובטח להם שהכל תוקן וישנו פיקוח עירוני על הפרדת החוף. עסקני הצניעות הוזמנו לסיור בשטח בו נוכחו לראות שהליקויים אכן סודרו. אלא שכל מה שהיה נראה טוב ויפה בשעת הסיור לא נשאר ממנו זכר לאחר גמר הסיור".

בעיתון מתארים את שאירע ביום שישי האחרון בסמוך לחוף הנפרד כי "כמה עסקנים שנשארו בחוף לאחר סיום הסיור נדהמו לגלות כי הפיקוח העירוני נעלם כלעומת שבא רגע לאחר סיום הסיור. לאחר זמן מה חזרו העסקנים לביקורת נוספת ושוב נוכחו לדעת כי הפיקוח איננו. החשש הוא שהפיקוח הובא רק למצג שווא כדי שהרבנים יסכימו להכשיר את החוף".

"בעקבות כך", מזהיר 'המודיע', "ובעקבות תלונות רבות מאנשים שהוטעו מהפרסומים, באו לחוף ונדהמו לגלות שהוא כלל אינו נפרד - ביקשו רבני אשדוד לחדד שוב את שפורסם בשבוע שעבר מבד"ץ רבני הקריות על אזהרה חמורה לפיה החוף הנפרד אינו ראוי במצבו כעת לציבור שומרי תורה ומצוות עד להודעה חדשה שתצא במידה ויוסדרו הליקויים החמורים".

בהודעה שיצאה מטעם מזכירות הבד"צ נמסר כי "היות ובשנה זו טרם סודרו דרישות הרבנים כפי שהובטח מהגורמים הרשמיים והיה נהוג בחוף הנפרד בשנים עברו, וכיון שכך קיימים במקום ליקויי צניעות חמורים – על כן החוף אינו ראוי לרחצה לציבור שומרי תורה ומצוות עד להסדרת הליקויים".

בבד"צ רבני הקריות הוסיפו כי "במידה והחוף יוסדר כדרישת הרבנים – תצא על כך הודעה מיוחדת לציבור הרחב".

בלשכת ראש העיר יחיאל לסרי סירבו להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר