יותר מ100 אחוז תשואה - השקעות שאסור לפספס

הכסף שוכב לך בעובר ושב, בבית ומעלה אבק כשאחרים משקיעים בנדל"ן? זה הזמן להיכנס לשוק עם יתרון משמעותי, איך בוחרים יחידת קרקע להשקעה? איך יודעים אם להשקיע עכשיו בשביל רווח עתידי?(כלכלה, שיווקי)

השקעת נדל"ן. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מי לא רוצה רווח קל ומחפש את המציאה הבאה:

רק 99,000 ש"ח ליחידת קרקע שסמוכה לתחנת רכבת, במרחק חצי שעה מתל אביב, חופפת לכבישים המרכזיים בארץ 2,4 ו- 6, רשומה בטאבו בליווי משרד עו"ד מוכר, והינה קרקע במרקם עירוני באזור פיתוח על פי תמ"א 35.

כן זו ההצעה הבאה: חברת השקעות ענקית הפועלת יותר מ10 שנים בהם העלתה ללקוחותיה תשואות ליותר מ100 אחוזים מפילה הצעה חדשה על השולחן שצריך להיות מדיי עייפים כדי לא להתייחס אליה: השקעה מזערית באיזור מתפתח ומבוקש שתביא תוך תקופה קצרה רווח משמעותי. אם אתם עושים נדל"ן - תעשו אותו חכם. וזה רק ב'מלכה השקעות'.

זה דיי ברור שכולנו נשמח להשקיע בנדל"ן רק השאלה אם יצא מזה משהו חכם או שהאזור מתאים לבעלי חיים לא מצויים ויופיע על עמודי פרסום שנים עד שיאבד צבע. נדל"ן צריך לעשות, אבל לעשות בחכמה: במקום מרכזי, סמוך לכבישים מרכזיים ותנאים נוחים. פה מצאנו את כלל הסימני הווי שחיפשנו - בדיוק בפרדס חנה, חברת 'מלכה השקעות' מציעה את ההצעה הבלעדית - שטח מובחר עם תנאים שטובים לכולם ובמחיר בלעדי שלא תמצאו מחר.

יש יותר אמין מזה? אסתי, לקוחה של 'מלכה השקעות' השקיעה לא יותר מ99,000 שקלים בנדל"ן ולאחר תקופה מכרה את ההשקעה ב240,000. שוק. דברים כאלה קורים, והם קורים רק כאן. רווחים מעל ל100 אחוזים והרבה יותר תמצאו במלכה השקעות.

חברת 'מלכה השקעות' וותיקה בשוק הנדל"ן וקיימת מעל עשור. הניסיון והמומחיות בחברת הנדל"ן מביאים את ההשקעות החמות שעתידות להניב רווחים בעתיד. כדי למצוא את יחידת הקרקע החקלאית המתאימה ביותר נדרשות הכנות רבות: מיקום יחידת הקרקע, קרבה לכבישים ותחבורה ציבורית, ומפרט קרקע שיש בו פוטנציאל לבנייה עתידית. יחידות הקרקע החקלאיות הן זולות וזמינות יחסית, אבל הן לא נועדו לרווח מהיר וקטן, אלא השקעה לטווח ארוך עם רווח משמעותי.

אז אם הכסף שוכב לך בעובר ושב או בבית ומעלה אבק כשאחרים משקיעים בנדל"ן ומנסים להניב רווחים זה הזמן שלך להיכנס לשוק עם יתרון משמעותי שתשקיע בו היום ותקבל תמורה גדולה בעתיד.

תקחו חלק עוד היום, כי הזדמנויות כאלה חבל לפספס.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר