בתגובה לירי על ישראל

ארגוני הטרור בעזה מאיימים על ישראל: "מוכנים לתגובה"

ארגוני הטרור בעזה הודיעו על קבלת האחריות לירי 12 הרקטות לעבר ישראל לטענתם הירי בוצע בתגובה לירי ישראל לעבר רכב בכיר חמאס. "הפצצה תיענה בהפצצה" (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מפגיני חמאס בעזה ליד הגדר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

החמ"ל המשותף של כלל הזרועות הצבאיות בעזה הודיע על קבלת האחריות לירי הלילה (רביעי) לעבר עוטף עזה בתגובה על תקיפת הרכב של בכיר חמאס מוקדם יותר אמש. הפלגים הודיעו כי "הפצצה תיענה בהפצצה" וכי הם מוכנים לתגובה מיידית שתבוא על כל פעולה צבאית ישראלית.

לא ברור מי עומד בדיוק מאחורי ה"חמ"ל המשותף" ועל פי הטענות מדובר בחמאס שמעדיף שלא לעמוד לבדו באחריות לירי לעבר ישראל ובוודאי היה מודע באופן ברור לירי ואפשר אותו.

כזכור, בשעות הלילה הפציץ צה"ל רכב ששייך לאחד ממפקדי השטח של הזרוע הצבאית של חמאס במחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז רצועת עזה. זמן קצר לאחר האירוע נורו מטחים של 13 רקטות אל עוטף עזה. לפחות שלוש רקטות יורטו על ידי כיפת ברזל. לא דווח על נפגעים.

בהודעה שפורסמה לפנות בוקר אישר צה"ל כי תקף באמצעות כלי טיס וטנק "רכב ששייך לפעיל חמאס בחוליית שיגור של בלוני הנפץ והתבערה". עוד מסר צה"ל כי הותקפו שתי עמדות תצפית של הארגון בצפון רצועת עזה. בהודעת דובר צה"ל צוין כי "במקביל הוביל ארגון הטרור חמאס מתקפת ירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל. חמאס יישא במחיר הטרור ואי היציבות".

במהלך הלילה נורו 12 רקטות ופצצות מרגמה לשטח ישראל ואזעקות נשמעו ביישובי עוטף עזה ודרום הנגב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר