פרסום ראשון

נציג ש"ס "הסגיר" עצמו למשטרה: אני אחראי צופר השבת

לאחר שנציגת מר"צ בת"א, מיטל להבי פנתה למפקד המחוז נגד הפעלת צופר שבת בעיר, נציג ש"ס וחבר המועצה נתן אלנתן, פנה למשטרה: "אני עומד מאחורי היוזמה. הפניה בשל הבחירות" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק ודף הפייסבוק של אלנתן)

אתמול (שלישי) פנתה מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו מטעם סיעת מרצ, למשטרה בניסיון לחבל בצופרי השבת הנשמעים מדי יום שישי כדי להזכיר לציבור את כניסת השבת.

לטענת להבי, בחודשים האחרונים ומדי סוף שבוע מופעלים צופרים ומושמעת מוסיקה יהודית מבתי כנסת בתל אביב-יפו, והדבר מהווה ''הפרה בוטה של השקט הציבורי ועבירה על חוק הרעש''.

אלא, שנציג ש"ס שעמד מאחורי היזומה בחר בעצמו לפנות למפקד המחוז ו"להסגיר" את עצמו: במכתבו למפקד מחוז תל אביב דוד ביתן, כתב אלנתן: "נודע לי מהתקשורת שהגב' להבי פנתה אליך בתלונה על מערכות הכריזה לשבת שהותקנו ברחבי העיר בשנה האחרונה. רציתי לציין שאני עומד מאחורי היוזמה להתקין את המערכות הנ"ל".

עוד כתב: "יש לציין שכל פעולותיי הינו במסגרת החוק והתקנות, והמערכות אינן עוברות על החוק ותקנות הרעש. לפני שהתחלתי במהלך של התקנת המערכות, בדקתי היטב את החוק והתקנות בנושא ופעלתי לעמוד בדרישות החוק".

בסיום מכתבו כתב: "אשמח לעמוד לרשותכם בנושא ולענות על כל שאלה שיש לכם כדי לבדוק את התלונה ולהגיע לחקר האמת, בשולי מכתבי אציין, שלדעתי, כל הסיבה שלשמה עשתה להבי את כל הרעש והתלונה אצל כבודו, היא בגלל הבחירות שבפתח וכל המטרה היא להרוויח רווח פוליטי גרידא".

בינתיים, במענה ששלחה המשטרה ליו"ר מר"צ מיטל להבי, התבקשה האחרונה להמציא חוות דעת מקצועיות שאכן עוצמת הרעש חורגות מהוראות החוק, טרם תבחן המשטרה את התמונה הכוללת. אם אנו בפתחה של סערה חדשה שתתגלגל גם היא לפתחו של בית המשפט? ימים יגידו. על פי מודל הימים האחרונים סביר להניח שהסוגיה הזו תעסיק אותנו רבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר