בסיום קורס טיס

נתניהו: "מי שיגרור אותנו לעימות יצטער"

ראש הממשלה נשא דברים בטקס ביום קורס טיס בחצרים והתייחס להתנהלות איראן באזור כשהוא מאיים להמשיך לפעול נגדה בסוריה וכן לזירה בדרום, החמאס בעזה • צפו (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: בראל אפרים, ynet)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) לאיום האיראני בטקס סיום קורס טיס בבסיס חיל האוויר בחצרים, ואמר כי "התוקפנות של איראן וגרורותיה באזורינו אינה דועכת. לא ניתן לאיראן לפתח נשק גרעיני ונמשיך לפעול בכל העוצמה נגד תוכנית להפוך את סוריה לבסיס טילים נגדנו. נמשיך לפעול נגד מטרות איראניות במרחב, ונמשיך לפעול בטווחים קרובים ורחוקים".

עוד אמר נתניהו: "תחילה עמדנו לבד נגד הסכם הגרעין ולא הרפנו. החלטת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ יוצרת היפוך אסטרטגי במצבה של ישראל. איראן נקלעה לטלטלה אסטרטגית והעם האיראני מרגיש בכיסו את הקנאות של השליטים. נטישת החברות הכלכליות וההפגנות באיראן מלמדים שמאמצינו נושאים פרי. רבים באיראן מבינים שהמשטר מבזבז משאבים אדירים על חתרנות לבחוץ, במקום בבית פנימה".

נתניהו התייחס גם למצב ברצועת עזה ואמר כי "מי שיגרור אותנו לעימות יצטער מאוד. גם כאן לחיל האוויר תפקיד מכריע".

שר הביטחון אביגדור ליברמן גם נשא דברים בטקס ואמר: "מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים ואיומים רבים, גם בדרום וגם בצפון. שלומם וביטחונם של תושבי הדרום והצפון, כמו כל אזרחי ישראל, הוא בראש מעיינינו. תסמכו עלינו שאנחנו פועלים באופן אחראי ושקול בהתאם לאינטרס הישראלי. אין לנו כוונה להיגרר, אלא להוביל. נעשה מה שצריך, כמו שצריך, מתי שצריך".

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר בדבריו:"אנחנו כישראלים אנשים קצרי רוח, אנחנו רוצים הכול מיד ועכשיו, שלום עכשיו, מלחמה עכשיו, הכרעה עכשיו. אך מדיניות ביטחון רצינית ואחראית לא יכולה להיות מענה ללחץ תקשורתי או ציבורי".

"כשאני עומד מולכם עכשיו, אני רואה לפניי את מפקדי הלהקים והטייסות של העשור הבא. אני רואה לפני את כוח המגן הטוב ביותר בעולם, בצבא החזק ביותר במזרח התיכון - על כל זרועותיו -באוויר, בים וביבשה - ערוך ומוכן לכל תרחיש", הצהיר ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר