'המחנה הציוני' יוצא לרחוב

מחאה מול יש עתיד: "חוק הגיוס" טוב לחרדים

פעילי 'המחנה הציוני', מפלגת השמאל שנאבקת עם מפלגתו של יאיר לפיד על קולות השמאל-מרכז, יוצאת בקמפיין מושקע נגד 'יש עתיד' - גם מול בתי בכירי הסיעה ברחבי הארץ (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בביתו של לפיד (צילום: המחנה הציוני)

פעילי מפלגת "המחנה הציוני" יצאו היום (ראשון) למשמרת מחאה מול בתי הפוליטיקאים ממפלגת יש עתיד, שממתכוונים להרים מחר את ידם בעד "חוק הגיוס".

הפעילים הגיעו אל ביתו של היו"ר יאיר לפיד בתל אביב, ואל בתיהם של חברי הכנסת מסיעתו - עפר שלח בבית שמן, יעל גרמן בהרצליה ועליזה לביא בנתניה, שם הם חילקו "צווי 8" להצבעה נגד החוק שהוגדר על ידם 'כאילו גיוס' חרדים.

לדבריהם, "לפיד זרק את החיילים מתחת לגלגלי האוטובוס בשביל ברית דמיונית עם ליברמן. אנחנו בעד שכל אזרח בישראל יישא בנטל, בין אם בשירות צבאי ובין אם בשירות לאומי או אזרחי, אבל עד שזה יתגשם, המדינה צריכה לדאוג שאלו שמתגייסים יתוגמלו בשכר ראוי וחוק הגיוס הנוכחי מוחק את האפשרות לזה".

הסרטון של יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי (צילום: המחנה הציוני)

אחד מהם, ראש מטה השטח של "המחנה הציוני" אלון ויסר,מחה מחוץ לביתו של יאיר לפיד, ואמר: "בחוק הגיוס ש"'ש עתיד' תצביע מחר בעדו, אין לא שוויון ולא נטל. להפך. זה חוק שלא מטפל בגיוס חרדים - והכי חשוב, הוא גם לא מתגמל אף חייל שכן משרת".

"אנחנו קוראים ללפיד להצטרף ל'מחנה הציוני' ולהתנגד לחוק הזה. אל תמכור את החיילים בשביל ברית דמיונית עם ליברמן וליצמן", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר