הודו: אוטובוס עמוס נוסעים התרסק לתוך ואדי - 48 הרוגים

אוטובוס שהידרדר לתוך ואדי בעומק 213 מטרים הביא למותם של לפחות 48 נוסעים ופציעתם הקשה של כשבעה נוספים • "מצאנו גופות בערימות", סיפר קצין משטרה (חדשות, בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

לפחות ארבעים ושמונה בני אדם נהרגו היום (ראשון) בהודו, בתאונה קשה במסגרתה התדרדר אוטובוס עמוס נוסעים לתוך עמק. לאחר הנפילה לעומק מאות המטרים בהרי ההימלאיה, התגלו עשרות ההרוגים ועוד כ-12 פצועים קשה.

באוטובוס שנסע בכביש הררי בדרום הודו, היו 28 מקומות ישיבה, אך נסעו בו לא פחות מ-60 איש. יתכן שזו אחת הסיבות שהובילה לאיבוד שיווי המשקל של האוטובוס ולהידרדרותו, כאשר מזג האוויר והרוחות הקשות הקשו אף הן על הניווט באזור.

תושבים מקומיים הם הראשונים שניגשו להגיש עזרה ולהזעיק את כוחות ההצלה, שהתקשו בהגעה למקום בשל מזג האוויר הקשה והגשמים העזים, כך דווח ברשת "פוקס ניוז".

כביש בהודו, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

"גופות נערמו כמו סרדינים", סיפר קצין משטרה הודי שהגיע לזירה הקשה. הוא מוסיף, כי לפחות שבעה מנוסעי האוטובוס מוגדרים כפצועים במצב אנוש.

יצוין, כי בהודו מצויים הכבישים הקשים והקטלניים ביותר בעולם, עם למעלה מ-110,000 הרוגים מדי שנה (!). יש להוסיף לכך את תרבות הנהיגה הגרועה, התשתיות הקשות וכלי הרכב הישנים שההודים מחזיקים בהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר