הפעם זה יצליח? הדרך לירידה במשקל

משקל יתר היא תופעה גופנית של תפיסה מנטלית, הוא תוצאה של חשיבה שגויה אשר מובילה להתנהגות הרסנית ביו- כימית ופיזיקלית. משקל יתר הוא מראה חיצונית של תפיסה פנימית בעייתית מאוד לכן כל ניסיון למגר את התופעה הזאת בצורת דיאטות על סוגיהן, עם נלווים של אימון גופני אך ללא שינוי תפיסתי, נכשל (בריאות, שיווקי)

לדת במשקל. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

האם השמנה היא מחלה? כלל וכלל לא, השמנה היא בעצם מגפה, לא פחות ממגפה כלל עולמית מערבית.
כל אמריקאי שני סובל ממשקל יתר, האירופאים מתקרבים אליהם והישראלים בכיוון ונכנסים למשוואת משקל היתר העולמי.

ההבדל בין מגפה למחלה הוא שמחלה היא פגע גופני או נפשי, או שניהם ביחד והם מהווים סימן, סימפטום לכשל מסוים שמתבטא כחולי עם הרבה צורות ואפשרויות.

לעומת זאת מגפה היא תופעה מוגדרת למשל: מגפת רעב, מגפת שפעת החזירים - המון רב מעורב באותו סוג של בעיה מסוימת אחת ומושפע מכך ביחד.

השמנת יתר היא סוג של כאב נפשי, או ביטוי שלו. זוהי בעיה של איבוד קשר לעצמנו, זה ביטוי של פיצוי על חוסרים שאנו חושבים שאנו לוקים בהם. השמנת יתר היא איבוד של שיווי משקל נפשי, ביו-כימי, פיזי, תפיסתי לגבי עולמנו.

במרכז דרימר לבריאות, הטיפול הוא באדם אשר יוצא משיווי משקלו הנפשי או הפיזי או שניהם ביחד, וכאשר הטיפול הוא באדם כמכלול הוא חוזר לאיזון בין מערכותיו, חוזר לשמחה, בריאות, משקל תקין ויכולות חדשות.

אז מה בעצם לב הבעיה?

1. תפיסת והבנת המושג ״משקל יתר״

2. צורת הטיפול בבעיה שנראית כמו משקל יתר

כיום מטפלים בבעיה תוך התייחסות לאוכל: מה אוכלים, מתי אוכלים, כמה אוכלים, כמה קלוריות זה, כמה יורדים במשקל, כמה עולים במשקל וכו׳, אך הבעיה האמיתית היא תודעתו, מודעתו ותפיסותיו של אדם למשקלו, לרגשותיו, לבריאותו ולהווייתו בכלל.

משקל יתר היא תופעה גופנית של תפיסה מנטלית, הוא תוצאה של חשיבה שגויה אשר מובילה להתנהגות הרסנית ביו- כימית ופיזיקלית. משקל יתר הוא מראה חיצונית של תפיסה פנימית בעייתית מאוד לכן כל ניסיון למגר את התופעה הזאת בצורת דיאטות על סוגיהן, עם נלווים של אימון גופני אך ללא שינוי תפיסתי, נכשל!

נכשל בעבר, נכשל במבחן הזמן וייכשל בעתיד!

לפרטים נוספים על התוכנית | לחצו כאן >>

לדת במשקל. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

לאכול בכדי לחיות או לחיות בכדי לאכול?

לכן את המשאבים לטיפול במגפה צריכים לכוון לתפיסות חדשות שמיושמות במרכז דרימר, אשר מובילות לשינוי התנהלות מוחית אשר גורמת לחשיבה של האדם להשתנות, ולייצר חשיבה והתנהגות חדשה, אשר מכוונת לשינוי הרגלי אכילה מתפיסה של התמכרות, לתפיסה של צורך פיזיולוגי בלבד, שגם מהנה וגם תורם למשקל פוטנציאלי לאותו אדם, ומשם לבריאות פוטנציאלית נפשית, רגשית, פיזית מתבקשת.

שינוי תפיסה לגבי האדם, לאכול בכדי לחיות, לעומת לחיות בכדי לאכול ולסבול 24/7 להיות עסוק באוכל בכל זמן כמעט. הטיפול במגפה חייב להתחיל מהשורש ולא מהצמרת כמו שזה מתרחש עכשיו, גיזום הצמרת לא יתרום לכולם בטווח הרחוק, דיאטות למשל. ולעומת זאת טיפול שורש מנפשו של האדם מחשבותיו, מילותיו והתנהגותו תוביל אותנו לתוצאות מרשימות בטיפול במגפה הזאת.

לאור הביקוש הרב לתוכנית ליווי, הצוות של מרכז דרימר הקים עבורכם תוכנית מיוחדת הנקראת: ״עבודת המידות - המשקל הפוטנציאלי שלי״.

התכנית אינה רק עוסקת בפן המנטלי אלא עם ליווי מזוני ובריאותי עם תפריט והתעמלות וכדומה.

לפרטים נוספים על התוכנית | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר