חברת התעופה מציעה רעיון שימנע כאב ראש מהורים

מי שיצא לו לקחת ילדים לטיסה ארוכה, יודע שמדובר בפרוייקט של ממש: הם משועממים, עייפים ומתרוצצים • "קנטאס" מציעה פתרון שיוכל לסייע לכם לנוח בשקט (תיירות, תעופה)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

חברת התעופה האוסטרלית המובילה, "קנטאס", הכריזה על פרויקט ניסיוני שיוכל להקל על החוויה הקשה של טיסה עם פעוטות.

ילדים הם עם חסר מנוח, ובטיסות ארוכות הדבר עשוי להוות כאב ראש של ממש: הם מתרוצצים בין הרגליים, מחפשים תעסוקה ומפריעים למנוחת הוריהם. "קנטאס", המפעילה טיסות ארוכות במיוחד, שיכולות להגיע ל-22 שעות רצופות, החליטה להרים את הכפפה ולמצוא פתרון לסוגיה.

הפרוייקט שייקרא Sunrise - זריחה, יהפוך את חלק ממחלקת המטען של המטוסים לאזורים מגוונים המיועדים לכושר או אפילו חדרי שינה שבהם מיטות מוסדרות שאליהן תוכלו לעבור מהכיסאות הלא-נוחים בעליל שבמחלקת התיירים. כאשר החברה ביקשה מנוסעיה לבחור מה ייעשה באזורים החדשים במטוס, התברר כי רובם רוצים דווקא משחקייה לילדים.

מטוס של "קנטאס" (צילום: Shutterstock)

"הפרוייקט מצוי עדיין בשלביו הראשוניים", אמר בכיר ב'קנטאס', שהוסיף כי "מה שנשמע לא קונבנציונלי היום, יכול להפוך לנורמה החדשה של מחר".

מיותר לציין, כי אם הפרויקט יצליח, הרי ששאר חברות התעופה תצטרכנה גם הן להוכיח את התאמתן לילדים, מה שיהפוך את הטיסות האלו לנוחות יותר עבור הורים, ומהנות יותר עבור ילדיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר