מזעזע

אוסטרליה: מתקן שעשועים מתנפח התפוצץ, בת 3 נהרגה

מגדל מתנפח שעליו קיפצה פעוטה, התפוצץ במפתיע והיא הועפה אל מותה מגובה של כ-6 מטרים לקול זעקות אמה • מבקרים הניחו עשרות זרי פרחים ודובונים לזכרה (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

מגדל שעשועים מתנפח, התפוצץ אתמול (ראשון) במפתיע בעת שילדה בת 3 קיפצה עליו. האירוע גרם למותה של הפעוטה, שהועפה כתוצאה מהפיצוץ לגובה 6 מטרים.

הפעוטה, שביקרה בגן שעשועים, בגורלסטון שבמדינת נורפולק הבריטית שבשליטה אוסטרלית, יחד עם אמה, קיפצה להנאתה על טרמפולינה מתנפחת, כאשר לפתע התפוצץ המתקן. אנשים שבילו במקום ניסו לתפוס אותה לאחר שהועפה לגובה של למעלה מ-6 מטרים, אך היא נפלה על הקרקע ומאוחר יותר הובהלה לבית החולים, שם נקבע מותה.

עד ראייה בן 91 משחזר את המראות הקשים: "היא הוזנקה כלפי מעלה לגובה כעשרים רגל, ונחתה על הקרקע. האם פשוט התחילה לבכות ולזעוק לעזרה. זה היה ממש פיצוץ שנשמע כמו ירי עוצמתי". לדבריו, הנוכחים נרתמו כולם לעזרה: "מישהי הזעיקה משטרה, עוד עובר אורח הנשים את הפעוטה ואנשים סייעו בפינוי הדרך, כדי לאפשר את גישת כוחות החירום".

ילדים בפארק באוסטרליה (צילום: Shutterstock)

בזירת התאונה הקשה הונחו עשרות זרי פרחים, דובונים ומכתבי תנחומים. החברה המפעילה את פארק השעשועים התנערה מאחריות על האירוע וטענה, כי היא מקיימת מבדקי בטיחות באופן שוטף, אך מסרה כי היא משתתפת בצער המשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר