הקונסרבטוריון החרדי בהפקת מוזיקה ייחודית

בהפקה יוקרתית ומיוחדת ובהשתתפות מאות נשים ונערות התקיים בירושלים המופע "צלילים בדרך" של קונסרבטוריון "מעבר למוזיקה" (בארץ, שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
הפקת מוזיקה ייחודית. (צילום: יחצ)

יוסף דייטש, סגן ראש עיריית ירושלים, פיני עזרא, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק מורשת מן המזרח ושלמה רוזנשטיין, חבר מועצת העיר,– אלו האנשים שבזכות פועלם התאפשרה הפקת המופע "צלילים בדרך", של הקונסרבטוריון החרדי "מעבר למוזיקה".

המוזיקה החרדית בירושלים בתפנית הגדולה ביותר בשנים האחרונות: ביצועים גדולים ומרגשים של תזמורות ומקהלות כפי שנערכו בשבוע שעבר, היו יכולים להיות גאוות כל תזמורת פילהרמונית ולהקה מובילה. ההצלחה הגדולה של הקונסרבטוריון החרדי "מעבר למוזיקה", הביאה לכך ששבוע לפני המופע, אזלו כל הכרטיסים.

מאות משתתפות, נהנו בשבוע שעבר מאירוע עוצמתי ומרגש במיוחד. במופע השתלבו על במה אחת: מקהלות נשים, מקהלות נערות, הרכבים ותזמורות, זמרות מקצועיות, ריקודים ומחולות, מנגנית נבל בגיל 6 ועד לנגניות בגיל 60, נצפו על הבמה כל הגילאים.

במופע המיוחד, הועברה חוויה חדשנית וייחודית שאין לה תקדים בקונצרטים ומופעים מוזיקליים, השילוב המיוחד של בימוי והפקה אומנותית, רב תחומית, לצד מוזיקה בסגנונות שונים, ברמה הגבוהה ביותר, יצרו ערב מהנה ומפעים לילדות, נשים ונערות, ללא הבדלי גיל, ומעל הכל בלטו בהפקה מוזיקה יהודית איכותית והצניעות של המופיעות.

בסיום הערב, הנשים והנערות הביעו רצונן להצטרף להצלחה ולהיות בשנה הבאה חלק ממהפכת המוזיקה המקצועית בחממה החרדית.

המופע התקיים בחסות עיריית ירושלים, שבזכות תמיכתה הרחבה, המופע התאפשר.

בשם הנהלת קונסרבטוריון מעבר למוזיקה, ההורים והתלמידות, הודו במופע לסגן ראש עיריית ירושלים, יוסף דייטש, וחברי מועצת העיר, פיני עזרא ושלמה רוזנשטיין, אשר נשאם ליבם להיות לעזר ואחיסמך בהכשרה גבוהה של מקצועות המוזיקה לבנות, והפקת מופעי תרבות לנשים ובנות חרדיות בעיר, ואפשרו ליותר מ-100 בנות להביא לידי ביטוי למידה ואימון של שנה שלמה, ולהעלות על הבמה את פרי עמלן.

מנהלת הקונסרבטוריון הגב' נורית אדרי אמרה בסיום האירוע: "מודה לה' על ההצלחה של המופע, שהעביר לקהל מוזיקה יהודית, בהפקה חדשנית ומקצועיות בלתי מתפשרת. "מרגש לשמוע את התגובות, ולהבין שהרף הגבוה והסטנדרטים החדשים שהמופע הביא אליהם, מוערכים ומבוקשים ע"י הציבור שלנו, זה נותן לנו כוח להמשיך ולפתח עוד מחלקות ללימודי מוזיקה ברמה הגבוהה ביותר ובאווירה יהודית".

בנוסף, נוכח הרף הגבוה והסטנדרטים החדשים שאנו עמלות עליהם, יש לבנות בית יעקב, מסגרת לימודית המעניקה פיתוח יכולות מוזיקליות, יצירתיות, חוויה והעצמה אישית, מעבר למוזיקה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר