צפו בנאום

ח"כ יעקב אשר: "הפכתם את לומדי התורה לכלי משחק"

ח"כ יעקב אשר תקף את סיעות הכנסת שהפכו את לומדי התורה הקדושה למכונת מנדטים: "הפכתם את לומדי התורה לכלי משחק" ותקף את אבי גבאי שלדבריו הפך ליאיר לפיד (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90 )

ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) נאם אמש (שני) במליאת הכנסת, במהלך ההצבעה בקריאה ראשונה על חוק הגיוס החדש, ותקף את העובדה שסיעות הבית הפכו את לומדי התורה הקדושה ל'כלי משחק.

"אשר פתח את נאומו ואמר: "שלא יהיה ספק לאף אחד, אין כאן היום דיון אידיאולוגי אמיתי על שוויון או על צדק. יש כאן משחק פוליטי בחסות הבג"ץ שפסל את החוק הקיים והחזיר את הכדור למגרש הפוליטי. אך לצערי הרב כלי המשחק, או הכדור שמכדררים אותו כבר שנים מהכנסת לבג"ץ וחוזר חלילה – הכדור הזה הוא עולם התורה.

"הפכתם את לומדי התורה לכלי משחק, למכונת מנדטים לצורכי הרצון של מפלגות מסוימות לכבוש את השלטון באמצעות פילוג והפצת ארס כנגד ציבור שכל חטאו הוא שיש לו אמונה ויש לא אידיאולוגיה. ובשונה ממכם, הוא לא מחליף אותה לצרכיו".

"אתם" תקף אשר והוסיף: "שוחרי השוויון והצדק, עוברים ממפלגה אחת לרעותה - פעם אתם ימנים ופעם שמאלנים. אפילו היום - גבאי הפך ללפיד, לפיד הפך לגבאי".

לדבריו: "בשונה מכם, לנו יש אמונה, היא לא משתנה, והיא נטועה בליבנו, שבלי לימוד התורה אין קיום לעולם. בוודאי אין קיום לעם הזה. וזכות התורה היא שהגנה עלינו בכל השנים. איפה שהיה לימוד תורה, לא הייתה התבוללות. התורה היא הזכות שאיתה אנחנו הפכנו לפלא בעולם. איך עם כזה נשאר?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר