הקרב על אשדוד

חוקרי לה"ב יבדקו: הקלטות המועמדת נגד החרדים זויפו?

במשך שנה הוקלטה המועמדת לראשות העיר אשדוד הלן גלבר, בהקלטות היא תוקפת את הציבור החרדי. כעת, חוקרי לה"ב 433 יבדקו האם ההקלטות זויפו והאם הן קשורות לג'קי בן זקן (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הלן גלבר (צילום: פייסבוק)

נמשך הקרב המכוער בדרך לבחירות המקומיות באשדוד: המועמדת לראשות העיר הלן גלבר, המבקשת את תמיכת החרדים, הוקלטה במשך שנה שלמה - לדבריה - על ידי חוקרים פרטיים שהופעלו על ידי איש העסקים ג'קי בן זקן ממקורבי ראש העיר יחיאל לסרי.

ב'כאן 11' דווח כי הקרב בין הצדדים שנוהל עד כה בעיקר בתקשורת, יתוחקר בידי חוקרי להב 433. שם ינסו להבין האם ההקלטות בושלו וזויפו או שמא יש בהם מן האמת.

סביב ההקלטות מככבת מועמדת לראשות העיר הלן גלבר - כיום חברת מועצת העיר. לדבריה, איש העסקים ג'קי בן זקן שהורשע בפלילים וישב בכלא, הפעיל מתוך הכלא משרד חקירות. שני החוקרים התחזו לסטודנטית ואיש עסקים - יזם בתפקידו.

במהלך השיחות שהוקלטו, הצליח להוכיח בן זקן באמצעות החוקרים המתחזים כי גלבר פעלה במכוון נגד פרויקטים ומיזמים שהוא מקדם בעיר אשדוד. בהמשך נשמעת גלבר משכנעת גלבר את היזם (חוקר פרטי) לתמוך בה בבחירות תמורת טובות הנאה.

עו"ד אילן סופר המייצג את ג'קי בן זקן אמר: "ההקלטות הללו חושפות פעילות של חברת מועצת עיר בשיתוף פעולה עם אנשי עסקים בעיר לצורך העשרת קופתה וסיכול כל פעילות של מרשי בעיר".

הקלטת המועמדת זה רק תחילת הקרב בין הצדדים באשדוד. לדברי גלבר: "ההקלטות בושלו כמו סרטי הפשע". גלבר פנתה ללהב 433 לאחר שקיבלה חוות דעת שחלק מההקלטות בושלו.

עורך דינה של גלבר, אשר אוחיון אמר: "חומר הגלם הזה שהיה להם פושט עצום ורב, הרבה מאוד מלל של הגברת הלן גלבר, פשוט ערבבו ולא יצרו שיחות שהיו באמת".

בצד של בן זקן טוענים כי גלבר כלל לא נחשפה להקלטות האותנטיות שחושפות כי היא מתנכלת לבן זקן ממניעים פסולים ומסייעת למקורביה בניגוד לחוק.

מהלן גלבר נמסר: "לאורך שנות פעילותי מעולם לא הצעתי הצעה של תן וקח כל פעילותי הייתה לטובת תושבי העיר אשדוד ההקלטות נמצאו מזויפות מכף רגל ועד ראש". כעת, כאמור, טענות הצדדים נבדקים ביחידת להב 433.

כזכור, בהקלטות המדוברות נשמעת גלברת כשאמרה: "החרדים זה נישה מאוד חזקה. הם אמרו לי לא מרוצים מלסרי. אתה יודע החרדים אוהבים לדבר כסף, הם יותר גרועים מכולם מסתבר. מסתבר שהם הכי הכי.. כשהם באים לבחור, הם באים לבחור 100%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר