"היזהרו משודדים"

מלחמת הסחר מחריפה: סין פרסמה אזהרת מסע לארה"ב

הסכסוך בין המעצמות עולה שלב, כאשר שגרירות סין בארה"ב פרסמה היום הודעה המזהירה תיירים מפני "הבטחון הציבורי הנמוך" בארה"ב, זאת לאחר פגישה בין נציגי המדינות (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
מלחמת הסחר, אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

שגרירות סין בוושינגטון פרסמה הודעה בטחונית לסינים השוהים או מטיילים בארה"ב, זאת לאחר שבשבוע שעבר נפגש נשיא סין עם בכיר בממשל האמריקני.

לאחר שזה זמן רב מנהל הנשיא טראמפ מלחמת סחר מול המעצמה האסיאתית, המתיחות עולה שלב כאשר בהודעה רשמית הוזהרו אזרחים סינים מ"סכנות" שעליהם להישמר מפניהן בעת שהותם בארצות הברית.

בהודעת השגרירות נאמר כי "מצב הבטחון הציבורי בארה"ב רע. ישנם מקרים תכופים של שוד, ירי וגניבות". עוד נכתב כי על תיירים להיזהר ממחירים מופרזים של שירותי רפואה, החרמת פריטים על ידי שירותי המס ועוד. "נוסעים לארה"ב, הקפידו לשמור על עירנות, תשומת לב לסובבים ולדמויות חשודות, והימנעו מיציאה בלילות ללא ליווי".

ספינת משא סינית בחופי קליפורניה, ארה"ב (צילום: Shutterstock)

לאחר שנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, התבטא פעמים רבות כי הסחר האמריקני-סיני פוגע בכלכלת ארצו, החליט ממשל טראמפ לגבות מיסים גבוהים על מוצרים סיניים רבים המגיעים לשווי של 34 מיליון דולרים, ולהגביל ייבוא מסין בשווי כ-450 מיליון דולרים. סין מצידה הגיבה כי תנהיג מדיניות מיסים חדשה על תוצרי חקלאות המיובאים מארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר