תחזור לגן

יומיים אחרי שנעצרה: הגננת - שוחררה

גננת מפתח תקווה נעצרה לאחר חשד לאלימות מצדה כנגד ילדי הגן. לאחר יומיים בהם המשטרה בחנה את הראיות באופן דקדקני היא שוחררה וניתןו לה היתר לפתוח את הגן (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לפני יומיים התקבלה במשטרת ישראל תלונה בגין חשד לאלימות מצד גננת בגן ילדים בפתח תקווה. עוד באותו היום נחקרה הגננת, בת 49 מיישוב בשומרו,ן ובסיום חקירתה היא שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית וסגירת הגן.

כעת יומיים לאחר מכן מתברר כי ככל הנראה החשדות לא אומתו. מהמשטרה נמסר כי לאחר בחינת ממצאי החקירה שכללו, בין היתר, צפייה ממושכת בסרטי אבטחה מהגן, התקבלה החלטה במשטרה כי יש לשחרר את הגננת מהתנאים המגבילים בהם שוחררה בסיום חקירתה וניתן לה היתר לפתוח מחדש את הגן.

נושא האלימות נגד פעוטות קיבל לאחרונה דגש. פרקליטות מחוז מרכז הגישה השבוע (ראשון) כתב אישום מזעזע לבית המשפט השלום בפתח תקווה נגד שלוש מטפלות בפעוטות: ויקטוריה קובטקו, קטרינה קיריליוק ופולינה זבגורודני, כולן תושבות פתח תקווה, בגין ריבוי עבירות של תקיפת קטין או חסר ישע על ידי אחראי והתעללות בקטין או חסר ישע. הפרקליטות ביקשה לאסור את המשך העסקתם בעבודה.

לפי כתב האישום, השלוש עבדו כסייעות בגן ילדים בפתח תקווה וטיפלו בפעוטות בני 3 חודשים לשלוש שנים. בכתב האישום נטען כי בשנים 2018-2015 הן תקפו את התינוקות בכך שסטרו בפניהם, נענעו אותם, דחפו את ראשם, היכו אותם ואחזו בהם בכוח בגופם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר