שלושה נעצרו

חוליית גנבי רכב סדרתיים נתפסה בבנימין

בלשי משטרת ישראל, כוחות צה"ל מחטמ"ר בנימין וכוחות מיוחדים של מג"ב, לכדו חוליה, שעל פי החשד ביצעה מספר אירועי שוד וגניבות הרכב בתקופה האחרונה בבנימין (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרכב שנמצא (צילום: דוברות משטרה)

בעקבות מספר אירועי שוד וגניבות כלי רכב שאירעו בתקופה האחרונה, פתחה משטרת ישראל בחקירה סמויה ומאומצת, בשיתוף עם חטמ"ר בנימין, במסגרתה הצליחה להתחקות אחר החוליה שהיוותה סיכון לחיי האזרחים ומשתמשי הדרך בכבישים באזור בנימין.

על פי החשד, חברי החוליה היו עוקפים כלי רכב ישראלים, ובעת שהנהגים היו מאטים את נסיעתם, היו החשודים יוצאים לעברם תוך שימוש בכוח מנצלים את ההזדמנות, ונמלטים עם הרכב לאחד הכפרים באזור.

כאמור, הלילה בפעילות בלשי המשטרה, כוחות מחטמ"ר בנימין וכוחות מיוחדים של מג"ב, נעצרו 3 חברי החוליה החשודים בביצוע מספר אירועי שוד.

במהלך החיפושים, נתפס הרכב שנשדד אמש סמוך לביר זית, וכן נתפס רכוש נוסף החשוד כי נשדד באירועים האחרונים.

שלושת החשודים פלסטינים, נעצרו על ידי המשטרה לחקירה ובהמשך יובאו לבית המשפט הצבאי בעופר להארכת מעצרם. החקירה נמשכת ובהמשך צפויים מעצרים נוספים.

מהמשטרה נמסר כי "פעילות זו הינה חלק מהמאבק הנחוש של המשטרה באותם פורעי חוק, מאבק שהוביל למעצרם של ארבעה כנופיות נוספות במהלך החודשים האחרונים וירידה של 18% בנפח האירועים הללו מאז תחילת השנה בהשוואה לאשתקד באזור בנימין, ועוד ימשך ביתר שאת במטרה לשמור על שלומם, רכושם וביטחונם של כל האזרחים הנוסעים מדי יום בכבישי יו״ש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר