מיליארדר סיני ניסה לצלם תמונה, נפל ונהרג

וואנג צ'יאן, מייסד התאגיד הסיני HNA, נהרג בעת טיול בצרפת כשניסה לצלם נוף מחומה בגובה כעשרה מטרים. הוא נפל נפצע קשה ומת לאחר מכן מפצעיו בבית החולים (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
וואנג ג'יאן (צילום: שאטרסטוק)

וואנג ג'יאן בן ה-57, היושב ראש והמייסד של התאגיד הסיני HNA, שמחזיק בין השאר בבעלות על חברת התעופה היינאן איירליינס ובמניות בדויטשה בנק ובתאגיד הילטון, נהרג אתמול במהלך נסיעת עסקים לצרפת כשניסה לצלם תמונה על חמוה גבוהה. כך הודיעה הצהריים (רביעי) הנהלת התאגיד.

לפי ההודעה, ג'יאן, נפל מחומה בגובה עשרה מטרים כשניסה לצלם תמונות בכפר ליד אביניון שבפרובנס. הוא נפצע קשה ומת. המשטרה המקומית מסרה, כי נראה שמדובר בתאונה. לפי הרשויות בצרפת, וואנג ניסה לטפס על חומה נמוכה כדי להשקיף על הנוף ולצלם אך לא היה שבע רצון מהתוצאה, ולכן טיפס על חומה גבוהה יותר, ממנה נפל אל מותו.

וואנג היה איש עסקים וניהול והיה מייסד תאגיד HNA שהוקם ב-1993 באי הסיני היינאן, ובמרוצת השנים הפך למעצמה בין לאומית של סחר, מלונות ולוגיסטיקה המגלגלת מיליארדרים רבים של דולר.

"קבוצת HNA שולחת את תנחומיה הכנים ביותר למשפחתו של וואנג ולידידיו הרבים", נמסר מההנהלה. "אנו אבלים יחד על אובדנו של מנהיג מוכשר באופן יוצא מגדר הרגיל ואדם שהיה מודל לחיקוי. חזונו וערכיו ימשיכו להנחות את כל מי שהיה לו המזל להכיר אותו – וגם את האנשים הרבים שהוא נגע בחייהם באמצעות פעילותו הפילנתרופית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר