המסרון המשמח

המלח שנעדר, במסרון להוריו: "אני חי, ואני אוהב אתכם"

צעיר מקליפורניה המשמש כמלח בחיל הים האמריקני ונעדר זה כמה ימים, שלח להוריו מסרון שבו הוא מודיע שהכל בסדר • החוקרים ממשיכים בחיפושים אחריו וחרדים למצבו (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
הבסיס בהוואי שבו משרת פאלמר (צילום: shutterstock)

שון פאלמר, מלח של חיל הים האמריקני שנעדר מאז יום ראשון, שלח מסרון להוריו ובו כתב להם "אני חי, ואני אוהב אתכם", זאת לאחר שהיעדרותו לוותה במספר תעלומות מדאיגות.

פאלמר, המשרת בחיל הים במדינת הוואי שבארה"ב, נצפה משתתף בקטטה בבר ביום ראשון לפנות בוקר, וביטל את המונית שהזמין על מנת להגיע לבסיס. בבסיס הצבאי נרשמה החסרה בלתי-מדווחת מצידו של פאלמר. דובר הבסיס סיפר לתקשורת כי היעלמותו של פאלמר מלווה בשאלות ותמיהות רבות. גם מפקדו דיווח לאימו של שון כי הוא מתנהג באופן מוזר ולא טבעי, מה שהגביר את החששות לאחר היעדרותו.

יצויין כי נפתח דף מימון המונים כדי לגייס כסף לכרטיס טיסה עבור אליזבת, אימו של שון, כדי שתוכל להגיע ממדינת מגוריה קליפורניה להוואי, והדף הצליח להכניס 4,000 דולרים.

אתמול (שלישי), קיבלו כאמור הוריו של שון מסרון ממנו, בו הוא כותב "אני חי, ואני אוהב אתכם". חוקרים סיפרו כי סביר להניח שמדובר אכן במסרון משון, ולא בנסיון למתיחה, אך עדיין יש צורך בחיפושים כדי לאתרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר