צרחות ב'אקווריום'

ראש השב"כ לשר הביטחון: "לא עובד אצלך"

אביגדור ליברמן צעק על ראש השב"כ נדב ארגמן, לעיני רבים, לאחר שגילה שזה פנה לבכיר בצה"ל כדי שיקדם איחוד משפחות מסוים בין פלסטינים לישראלים; ארגמן לא נותר חייב (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ליברמן וארגמן (צילום: יונתן סינדל, מרים אלסטר / פלאש 90)

בשיחה שהתקיימה היום בין שר הביטחון לבין ראש השב"כ, התלהט הראשון וצעק על הבכיר הביטחוני לעיני ולאוזני רבים, שנכחו בלשכת ראש הממשלה בה נפגשו השניים.

'החדשות' חשפו הערב (רביעי), כי התקרית החריגה אירעה באזור המכונה 'אקווריום' בלשכה, משום שמדובר בחדר שקוף וסגור, שכל החולפים לידה נחשפים למתרחש בה, ואלו אכן שמעו וראו את הצעקות של אביגדור ליברמן על בין נדב ארגמן.

הכל החל כששר הביטחון גילה שראש שירות הביטחון הכללי שלח מכתב עם דרישה לאשר כ-100 מקרים של איחוד משפחות של ערביי ישראל ופלסטינים - בעיקר מעזה - ישירות למתאם פעולות הממשלה בשטחים ומאחורי גבו של ליברמן.

הפוליטיקאי המקפיד על תדמיתו הימנית זעם, ופתח בסדרת נזיפות בארגמן, בקול רם: "חצית את כל הקווים האדומים. אתה לא יכול לפנות למתפ"ש ישירות מבלי לעדכן אותי ובלי לדבר איתי", צעק ליברמן.

לדבריו, "זה כמו שאני אתקשר לראש אגף המבצעים שלך ואנחה אותו לצאת למבצע; זה לא מקובל וזה לא יהיה. הסמכות לאשר איחוד משפחות היא אך ורק בידי. כל עוד אני שר הביטחון לא יהיה מקרה אחד של איחוד משפחות, אפילו לא רבע מקרה. רוצים להתאחד, שיתאחדו בעזה. איחוד משפחות זה מימוש זכות השיבה. אני לא מוכן לשמוע מזה", המשיך ליברמן אל מול המבטים ההמומים של הנוכחים בלשכה.

גם נדב ארגמן, ראש השב"כ, לא שתק, והגיב נחרצות: "אני לא עובד אצלך. אני לא כפוף אליך".

מהשב"כ נמסר בתגובה לפרסום ב'החדשות' : שב"כ הוא גוף ממלכתי שעוסק בשמירה על ביטחון המדינה ופועל ע"פ הנחיית הדרג המדיני. בלשכת שר הביטחון סירבו להתייחס לדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר