סערה בבני ברק

ההורים החרדים זועמים: בית הספר השתמש במידע חסוי

הנהלת בית הספר 'מסורת ישראל' בבני ברק השתמשה במידע חסוי ופנימי בכדי לכפות את הכללים הנוקשים, כך טוענים הורי התלמידות: "מדובר בחוצפה ורדיפה מיותרת" • כל הפרטים (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה ( צילום: Kobi Gideon/Flash90)

פרסום ראשון: הורי בית הספר 'מסורת ישראל' בקרית הרצוג שבבני ברק זועמים לאחר שלטענתם העירייה והנהלת בית הספר עשו שימוש במידע פנימי וחסוי וזה בכדי לכפות את הכללים הנוקשים והתקנות של בית הספר.

ל"כיכר השבת" נודע כי הורי התלמידות בבית הספר נדרשו להירשם - טלפונית - לקייטנות ולשלם בכרטיס אשראי במסלקה טלפונית מתקדמת.

אך שבוע לאחר ההרשמה התברר כי העירייה העבירה להנהלת בית הספר את שמות הנרשמות, כולל מספרי הטלפונים מהן בוצעו השיחות.

המנהלת שעברה על הרשימות גילתה כי 79 מהמשפחות שנרשמו, נרשמו באמצעות מספרי פלאפון שאינם כשרים, וזה לפי הקידומת הלא כשרה.

המנהלת העבירה הודעה לבנות כי כדי להירשם לקייטנה יצטרכו אישור מהגאון רבי יהודה אריה שוורץ, וכך גם לגבי המשך הלימודים בבית הספר.

אחד ההורים אמר ל"כיכר השבת": "מדובר בניצול ציני של רשימות חסויות של העירייה לטובת כפיית התקנות. כולם יודעים שהקידומת הכשרה כבר לא אומרת דבר וכיום יש מכשירים עם קידומת רגילה עם סינון וכשרות. מדובר בחוצפה ורדיפה מיותרת".

מנגד, בעירייה אומרים כי זו זכותה של המנהלת לפעול לפי התקנות: "זה תקנון שההורים אמורים לפעול על פיו ואלו ההוראות. התקנות הללו מאושרות גם על ידי אגף החינוך של העירייה וגם על ידי החינוך העצמאי ואב ואם ששולחים את בתם ללמוד במקום כזה עושים זאת על דעת כך שהם יעמדו בתקנון. ההורים צריכים להיות ישרים עם עצמם ולא לשקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר