"לא חייבים כל הזמן להיפגע"

זוועה באינסטגרם: סרטון "בר מצווה" המזלזל ופוגע ביהדות

ברשת האינסטגרם הועלה סרטון פרומו לסדרת רשת בו נראה זלזול ופגיעה בכל הקדוש והיקר ליהדות, עם ארון קודש וספרי תורה מדומים • גל אוחובסקי ל'כיכר': "הרגשות שלכם לא מעניינים אותנו" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך אינסטגרם)

מזעזע: בשעות האחרונות מופץ ברשת החברתית 'אינסטגרם' פרומו של סרטון מחריד אותו ביימו והפיקו איתן פוקס ואיש התקשורת גל אוחובסקי, תחת הכותרת "בר מצווה", בו נראה זלזול ופגיעה בכל הקדוש והיקר ליהדות.

בסרטון, שהוא חלק מסדרת רשת, נראית דמות יוצאות כביכול מארון קודש מדומה ובו ספרי תורה מדומים, תוך חילול ופגיעה ברגשות המוני בית ישראל.

הכוריאוגרף קלוד דדיה כתב באינטגרם לאחד הגולשים שהתלוננו על המיצג המחפיר כי "ברור לך שזו תפאורה והומור מניע אושר, יהיו כאלה שלא יאהבו, אחרים יבינו את הקריצה".

אחד הגולשים כתב כי "האמת אותי זה צימרר ואפילו הכעיס, אוהב אומנות. יש יותר מידי עניינים שמפלגים בינינו בזמן האחרון. מודה שקשה לי עם זה. איבדנו את הגבולות בשתי הקצוות, מאמין שזה לא בא ממך".

כאמור ציבור שומרי המסורת הנמצא ברשת החברתית מגיב בחריפות לסרטון הבלע המקומם שמכעיס ופוגע בנשמה היהודית.

בשיחה עם גל אוחובסקי, הוא מסביר כי "זה כאילו בבית כנסת אבל זה לא בית כנסת אמיתי חלילה, זאת תפאורה. אם לא הייתם כל כך שונאים אותנו ונלחמים נגדנו הכל היה נראה אחרת. זאת סדרה קומית, לא היתה כוונה לפגוע, וגם לא חייבים כל הזמן להיפגע מכל דבר. אני יהודי וזה לא נראה לי שזה פוגע בי".

לדבריו, "אנחנו כן מבינים שאתם עשויים להיפגע, אבל הרגשות שלכם בשלב הזה לא מעניינים אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר