מאחורי הקלעים

5 שעות, 4 עיניים: הפגישות החשאיות בין דרעי והרב עמאר

בתקשורת מתפרסמות תמונות 'השלום הספרדי' אך מאחורי הקלעים מתקיימות הפגישות האמיתיות • השבוע: דרעי נועד עם הרב בביתו לפגישה בת חמש שעות והרב ביקר לראשונה בבית השר (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"ר עמאר והשר דרעי (צילום: Photo by Shlomi Cohen/Flash90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע במהלך השבוע האחרון לפגישה חשאית עם הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר, כך נודע ל"כיכר השבת". הפגישה נמשכה למעלה מחמש שעות.

כמו כן, הראשל"צ הגר"ש עמאר ביקר השבוע בביתו של השר דרעי ברחוב הקבלן בירושלים, ונועד עמו. לאחר מכן, השתתפו הרב והשר בשבע ברכות שאירחה משפחת דרעי לבתו של שאול פרץ, אחד מחבריו הקרובים של יו"ר ש"ס.

בכלי התקשורת מתפרסמות, כמעט מידי שבוע, תמונות 'השלום הספרדי'. הגר"ש עמאר באירועים עם דרעי, וכן עם הראשון לציון והרב הראשי, מחותנו, הגאון רבי יצחק יוסף.

אך ל"כיכר השבת" נודע כי מאחורי הקלעים מתנהלים המהלכים האמיתיים, שלא לעיני המצלמות והתקשורת.

במהלך השבוע האחרון, הגיע השר דרעי לביתו של הגר"ש עמאר בשכונת גבעת המבתר בירושלים. לא מדובר ב'עוד פגישה', אלא פגישה אישית, ארוכה ויש מי שיגדיר אף 'חשאית'.

במהלך הפגישה העלה דרעי בפני הגר"ש עמאר מספר נושאים העומדים על הפרק. עם זאת, חלק ניכר מהפגישה עסקה בשיחה אישית בין דרעי ורבה של ירושלים, כחלק מהשלום הספרדי, בניסיון לחזור ל"ימים הטובים". מה שנראה כרגע כמהלך מצליח. הפגישה התקיימה בחשאיות, ובסביבת דרעי והרב לא ידעו על קיומה.

כמו כן, במהלך השבוע ערך דרעי שמחת 'שבע ברכות' לבנו של שאול פרץ, אחד מחבריו הקרובים. דרעי הזמין את הגר"ש עמאר להשתתף בשמחה יחד עם הראשון לציון ונשיא בית הדין הגאון רבי יצחק יוסף. גם במהלך הערב המדובר נועד דרעי עם הגר"ש עמאר. מדובר בפעם הראשונה שהרב עמאר מבקר בביתו של דרעי, מאז חזרתו של דרעי לש"ס.

"ברוך ה', גם אלו שלא אוהבים את השלום הספרדי מבינים שהסיכוי לקלקל אותו - אפסי" אומר גורם המעורה בפרטים: "אריה הלך על צעד, ולא מאפשר לאיש להרוס ולחבל. הציבור אוהב שלום, וזה מה שהוא מקבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר