מאיים מסתורי

קצין משטרה אוים בשיחה מתוך בית הכנסת

אלמוני שהסתתר בבית כנסת בשכונת הבוכרים התקשר למוקד המשטרה ואיים על קצין משטרה לבל יגיע לשכונה ואף השמיע רמזים לאלימות. השוטרים שהגיעו לא איתרו אותו (חרדים)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

במשטרת ישראל נחקרת בימים אלו שיחה מטרידה שהגיעה למוקד 100 בה נשמע אלמוני מאיים על חייו של קצין בכיר במחוז ירושלים. האלמוני לא נתפס והמקרה מטופל ע"י המשטרה בימים אלו.

בשעת בוקר מוקדמת לפני מספר שבועות התקבלה שיחה במוקד 100 של משטרת ישראל, מתוך בית כנסת ברחוב ישא ברכה בשכונת הבוכרים. בשיחה נשמע אלמוני - שהתקשר ככל הנראה מטלפון נייח בתוך בית הכנסת, כך שאי אפשר יהיה לזהות אותו - מאיים על קצין בכיר במחוז ירושלים.

ל"כיכר השבת" נודע, כי בהקלטה, המאיים אומר בין היתר, "אנחנו נגיע עד הבית שלך" וכן איום על הקצין באם לא יפסיק להגיע לשכונה: "אם לא תפסיק להגיע לפה, אנחנו נגיע עד הבית שלך". אמר המאיים. בשיחת האיום אף הוזכרו מילים היכולות להתפרש כאיום ממשי על חייו. בשיחה נשמעו מילים כמו 'סכין' וכן מילים אלימות אחרות שאין ספק מה משמעותן.

דקות לאחר השיחה המאיימת, הגיעו למקום חוקרי מז"פ (זיהוי פלילי) של משטרת ישראל לנסות ולאתר קצה חוט באשר לזהות האדם שביצע את השיחה. החוקרים אספו טביעות אצבע מהמקום וכן את סרטי הצילום ממצלמות האבטחה באזור. בימים אלו נמשכת החקירה בנושא על ידי מחוז ירושלים בכדי למצוא את האדם המאיים.

גורם בשכונה העריך בשיחה עם "כיכר השבת", כי זהות המאיים באה ככל הנראה מקרב הקיצוניים בשכונת מאה שערים ועל רקע ההפגנות הרבות המתקיימות בשכונה שבהן פועלת המשטרה ביד קשה כנגד המפגינים.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה לפני כחודש וחצי ב"כיכר השבת", הוחלט במחוז י-ם על שינוי גישה מול שכונת מאה שערים שתתבטא ב"ללכת על הראש" של תושבים נורמטיביים על ידי פשיטות ובדיקת עבירות בניה ומס מחמירות בכדי שאלו יתקוממו וימנעו בעצמם מהומות מראש.

ממשטרת ישראל נמסר: "ראוי להעמיד דברים על דיוקם, הקצין המוזכר מעולם לא אוים ואין כל תלונה או חקירה המתנהלת בעניינו. מדובר באירוע שלא התרחש כלל ועיקר, מדובר בעיוות המציאות. באשר לטענה העולה בכתבה על כך שאוכלוסייה מסויימת סומנה כביכול ע"י המשטרה מדובר בטענה מופרכת שאין בינה ובין המציאות כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר