ביזיון התורה

קיצונים הפגינו: "סולובייצ'יק, תסתלק מהשכונה"

קיצונים הפגינו ליד ביתו של ח"כ משה גפני בבני ברק ושל הגאון הרב ברוך סולוביצ'יק בירושלים במחאה על חוק הגיוס ובניסיון להפעיל לחץ. כמה מהמפגינים עוכבו לחקירה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בחוגי הסיקריקים והקנאים, כמו גם קיצוני הפלג הירושלמי, נמשך הלחץ הכבד על ראשי הציבור החרדי במטרה למנוע תמיכה בחוק הגיוס החדש.

אמש (חמישי) הגיעו קומץ מפגינים המזוהים ים הפלג הירושלמי אל מול ביתו של יו״ר ועדת הכספים ח״כ משה גפני להפגין על מעורבותו בחוק.

בניגוד להפגנות קודמות, הפעם מדובר היה בציבור מצומצם יותר, שגם הורחק על ידי המשטרה שנערכה כיאות. השוטרים ביקשו מהם למחות רק ברחוב סמוך ואף עיכבו מספר מהמפגינים לחקירה.

גורמים בפלג הירושלמי מתנערים מההפגנות הללו והסבירו, כי דעתו הגרש אוירבך זצ"ל לא הייתה נוחה מהפגנות מול ביתם של הח"כים החרדים - כדי שלא יהפכו אותם לנרדפים , וסביבתם תמצא סיבה להפוך אותך לגיבורים וקדושים.

במקביל הפגינו שוב סיקריקים מול ביתו של הגאון רבי ברוך סולוביצ'יק חבר וועדת הרבנים של דגל התורה בירושלים המתגורר ברח׳ צפניה בעיר. המוחים צעקו צא טמא ו״תסתלק מהשכונה״.

תושבים מקומיים אומרים ל'כיכר השבת', כי מדובר בחציית קן אדום נוספת מקומץ סהרורי המבקש למרוד ולקרוא תיגר על גדולי הדור. "להפגין מול בית של רב ומנהיג רוחני זאת כבר חצייה של כל הגבולות", הם מוסיפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר