הונאת הביטוח הלאומי

שני רופאים נעצרו בחשד להונאות ומרמה

המשטרה עצרה שני רופאים ושני אזרחים נוספים בחשד למעשה הונאה כנגד הביטוח לאומי. על פי החשדות נהגו הרופאים לתת אישורים וחוות דעת תמורת תשלום (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המשטרה פרסמה, כי הבוקר (שני) נעצרו שני חשודים ושניים נוספים עוכבו בחשד למעורבות בעבירות שוחד מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, עבירות על חוק המוסד לביטוח לאומי וכן עבירות נוספות. בין העצורים עובדת ציבור בכירה רופאה במערכת הבריאות וכן רופא נוסף.

החקירה המתנהלת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 בשיתוף עם המוסד לביטוח לאומי, כשעל פי החשד, הארבעה קיבלו לכאורה טובות הנאה שוות כסף וכן קיבלו במרמה מהמדינה כספים על סמך מצג שווא.

על פי הדיווח, החשודה העיקרית שנעצרה היא רופאה בכירה, מנהלת מחלקה בבית החולים העמק בעפולה שנהגה לאשר חוות דעת כוזבות תמורת תשלום. החשוד השני שנעצר הוא מתווך. על פי החשד, המתווך היה מארגן או מביא את ה"לקוחות" לרופאה, על פי החשד, והיא סיפקה להם את האישורים תמורתם קיבלו קיצבה מהביטוח הלאומי והנחות שונות בתשלומי ארנונה או במיסי מס הכנסה.

על פי אותו דיווח, חוקרי המשטרה עיכבו לחקירה רופא נוסף מבית החולים האיטלקי בנצרת ואת רעייתו של המתווך.

החשודים הובאו בשעות הבוקר לחקירה במשטרה. בשעות הצהריים החשודים יובאו לדיון בבימ"ש השלום בראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר