תעודה מהנשיא

המצטיינת: אם לשלושה, לוחמת בכירה בשב"כ

נשיא המדינה ראובן ריבלין וראש הממשלה בנימין נתניהו העניקו תעודות הצטיינות ללוחמי השב"כ. מי שבלטה היא א', אם לשלושה ולוחמת בכירה באגף המבצעים של השב"כ (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
א, הנשיא, רה"מ וראש השב"כ (צילום: חיים צח / לע"מ)

נשיא המדינה ראובן ריבלין העניק אמש (שני) תעודות הצטיינות ל-12 עובדות ועובדי שירות הביטחון הכללי, יחד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו וראש שירות הביטחון הכללי, נדב ארגמן.

מי שבלטה היא א', לוחמת בכירה באגף המבצעים, נשואה ואם לשלושה, דוקטורנטית. בנימוק להצטיינות נכתב: "לאורך השנים הפגינה א' יכולת מקצועית גבוהה ביותר לצד אומץ לב ראוי לציון. עשרות רבות של מבצעים בהם השתתפה הניבו תוצרים מודיעיניים וסיכוליים משמעותיים ביותר.

"בנוסף על תפקידה כלוחמת, הובילה את הכשרת דור העתיד של הלוחמות והלוחמים בשב"כ".

א' אמרה במהלך נאומה בטקס: "אנו רגילים לעשות עבודתנו בצנעה, ללא פרסים ואותות. פשוט לעשות. והכי טוב שאפשר. אתם רואים פה לפניכם מצטיינים במבוכה, בעלי עשיה משמעותית, יוזמים, חושבים בגדול ומבצעים.

"מהו האות אם לא דוגמא אישית לדור הצעיר בבית ובעבודה, ששואל ולעיתים אף עונה, 'האם זה שווה את זה?' האם ההשקעה, המאמץ, השעות, הנסיעות-האם זה שווה? התשובה החד משמעית, לנשים וגברים כאחד היא כן! שווה בשל הברק בעיניים, שווה בשל תחושת הסיפוק האדירה ולצידה ידיעה כי לכל אחד מאתנו החלק שלו בעשיה הכל כך חשובה של הארגון, בשמירה על ביטחון אזרחי המדינה".

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר בטקס: "אני עומד כאן היום כאזרח. כנציג האזרחים והאזרחיות של מדינת ישראל כולה, ואני רוצה לומר לכם המצטיינים ולכלל אנשי השירות אנחנו יודעים שאנחנו חבים לכם חוב גדול, אבל אנחנו לא יודעים עד כמה הוא גדול. תודה.

שב"כ נמצא בחזית המבצעית, הוא חוד החנית במאבק של מדינת ישראל בטרור. בסקירה האחרונה נאמר שמתחילת השנה סיכל שרות הביטחון הכללי כ-250 אירועי טרור משמעותיים בהם פיגועי התאבדות, חטיפה וירי, ובוודאי נוספו כבר עוד סיכולים. מאחורי כל סיכול כזה יש שעות ארוכות אינסופיות של עבודה אפורה וקשה. איסוף מידע, ניתוח נתונים, טוויית קשרים, הכרות עם השטח, טכנולוגיה מעולה, ויכולת קריאה בין השורות ועוד. השירות נמצא גם בחזית הטכנולוגית. בשבוע שעבר התבשרנו על השקת תכנית הסטארט אפים של הארגון בהובלת ראש השירות. לא ינום ולא יישן שב"כ ישראל, וגם לא יקפא על השמרים, ולא ינוח על זרי הדפנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר