'דמוקרטיה חרדית'

הערב: פריימריז על ראשות 'דגל' בעיר ביתר

31 חברי סניף 'דגל התורה' בעיר החרדית ביתר עילית יממשו הערב את זכות הבחירה בפריימריז על ראשות 'דגל' המקומית. מתמודדים ראש בראש: יצחק רביץ ודודי זלץ (בחירות מקומיות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הקלפי בביתר, הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

הערב (שלישי) ייצאו 31 חברי סניף 'דגל התורה' בעיר ביתר עילית להצביע בפריימריז הפנימיים שנערכים מזה מספר קדנציות, בהן יוכרע מי יהיה היו"ר של התנועה הליטאית בעיר החסידית. היו"ר שייבחר אף יזכה בתפקיד הנכסף של "סגן בשכר".

הבחירות יחלו הערב בשעה 20:00 עד השעה 20:45 בהיכל ישיבת הר"ן. על הבחירות יפקח מקרוב איצ'ה רייך, ראש מועצת רכסים. רייך מונה על ידי חברי הכנסת של 'דגל התורה' לנהל את הפריימריז בביתר.

בפריימריז יתמודדו ראש בראש - סגן ומ"מ ראש העיר יצחק רביץ, מול ראש לשכתו של ח"כ יעקב אשר, דודי זלץ פעיל בולט ב'דגל התורה'.

אחד מחברי הסניף המתגורר בביתר אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי לא ניתן לצפות את התוצאות בשלב זה, וכי הקרב צמוד.

חברי 'דגל' מערים נוספות מתקנאים בנעשה בביתר. בעוד בשלומי אמונים אימצו את רעיון הפריימריז במספר ערים, הרי שב'דגל' לא השכילו לשכפל את היוזמה ואומרים כי הפריימריז בביתר הם בהחלט "מודל לחיקוי".

בעיתון 'בקהילה' דווח כי בסניף 'דגל התורה' בבית שמש הועלתה ההצעה לפריימריז פנימיים, אך בשל כך שנזכרו מאוחר, הרי שהפעם יוותרו על הפריימריז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר