סערה ברשת

ירושלים: חרדי לא "קלע" לזבל והסגן של ליאון חוגג

"שיימינג" של עופר איובי, הסגן המיועד של משה ליאון, לחרדי שלא "קלע" לפח האשפה, עורר את זעם הגולשים: "הסרטון הזה מיותר לחלוטין ופוגע בנו כעם. למה להעליב?" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
משה ליאון. הסגן העתידי גורם כאבי ראש (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סערה ברשת החברתית פיסבוק: עופר איובי, יו"ר המנהל הקהילתי בשכונת 'גילה' בירושלים ומי שמונה על ידי המועמד לראשות העיר משה ליאון לכהן כסגנו העתידי, פרסם בחשבון הפיסבוק שלו סרטון שמעורר שוב הסתה אנטי-חרדית בשכונה המעורבת.

בסרטון שפורסם היום (שלישי) נראה חרדי, ככל הנראה תושב השכונה, זורק שקית זבל למיכל האשפה בפינת הרחוב. אלא שהאלמוני לא התאמץ ושקית הזבל נזרקה על הרצפה, מחוץ לפח האשפה.

איובי שיתף את הסרטון עם עוקביו וכתב: "אין מילים...למה?? רחוב יוסטמן, לא נתפלא ונאשים את עובדי העיריה. מכולה ריקה, זה לא ילד שלא הגיע למכולה".

אנשים רבים הגיבו על הפוסט בבוטות: "את הידיים והרגליים הייתי שובר לו, עלאק דתי"... כתב אחד המגיבים. אחרים זעמו על שיתוף הפוסט: "אני חושב שהסרטון הזה מיותר לחלוטין ופוגע בנו כעם. המעשה שהוא עשה לא ראוי, אך בגלל זה דמו לא הותר, אנא ממך תכבד את כולנו ותסיר את הסרטון".

מגיבה נוספת הגיבה בזעם: "לא יפה לעשות שיימינג. זה קורה. למה להעליב, לא כל חובשי הכיפה הם כאלה, והסרטון מיותר. גילה לא צריכה להפוך לאח הגדול. בתקווה שהוא לא רואה את זה".

כזכור, בשבוע בעבר הודיע המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון, כי עופר איובי יו"ר המנהל הקהילתי בשכונת גילה הוא יהיה סגנו במידה וייבחר לראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר