הקץ לשמועות

סופית: וואטסאפ תסמן הודעות שרשרת

אפליקציית המסרים הפופולרית תתחיל לסמן הודעות שהועברו בסימון מיוחד. המטרה: לצמצם את הודעות השרשרת ולתת למקבלי ההודעה את היכולת לראות שמדובר בהודעה כזו (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ענקית המסרים המיידים וואטסאפ החליטה להילחם בשמועות שמועברות במהירות וגמהלך ראשוני היא החליטה לנקוט במהלך שיתריע בפני המשתמשים מפני הודעה כזו.

מעתה, כשמישהו ישלח בקבוצה או בצ'אט פרטי הודעה שלא הוא עצמו כתב - כלומר, הועברה אליו, ההודעה תסומן בתווית אפורה חדשה שתופיע מעליה: "הודעה שהועברה" (Forwarded). כך למעשה כל הודעה שמועברת בין קבוצות ובין אנשים תסומן, וניתן יהיה לזהות אותה ככזו.

הפיצ'ר החדש יהיה תקף כמובן גם במקרים של בדיחות, תמונות ו"ממים" וכדו'. המטרה שהמשתמשים יוכלו לדעת שמדובר בהודעה שהועברה ממקורות שונים, מה שככל הנראה הופך אותה לפחות אמינה. השינוי יופיע בגרסה העדכנית של וואטסאפ וצפוי להגיע תוך מספר ימים לכל המשתמשים.

"לוואטסאפ אכפת מהבטיחות שלכם. אנו מעודדים אתכם לחשוב לפני שמשתפים מסרים שהועברו אליכם. זכרו שניתן גם לסמן הודעות כספאם או לחסום אנשי קשר", נכתב בבלוג באתר החברה.

האם זה יעזור לגמרי? כנראה שלא ואנו נמשיך לראות הודעות עם שמועות מפוברקות שמופצות בחוסר אחריות ברשת, באופן מצחיק גם הודעת דובר צה"ל אם תועבר תופיע תחת הסימון החדש כך שעדיין לא ברור עד כמה זה בכלל יעזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר