לקראת הבחירות

נציגי ש"ס ברשויות עולים להתברך אצל נשיא המועצת

ראשי ש"ס בבת ים ובראשון לציון התברכו אמש במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן, לקראת הבחירות המקומיות שייערכו בחודש חשוון • תיעוד (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן)

בתנועת ש"ס נערכים לבחירות המקומיות שייערכו בחודש חשוון. במקביל לחלוקת הסמכויות בין חברי הכנסת של התנועה על-ידי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, לאחר התייעצות עם נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, בימים אלו החלו נציגי ש"ס ברשויות לעלות אל מעונו של נשיא המועצת ולקבל את "ברכת הדרך".

אמש (שלישי) היו אלה יו"ר תנועת ש"ס בבת ים רפאל ברנז, ויו"ר המועצה הדתית בעיר בנימין אלחרר וכן יו"ר תנועת ש"ס בראשון לציון הרב אריה כהן שעלו למעונו של נשיא המועצת כדי לקבל את ברכתו לקראת המערכה.

ברנז ואלחרר שטחו בפני נשיא המועצת את הפעילות בקדנציה האחרונה, התפתחות מוסדות החינוך והקמת ושיפות מקוואות הטהרה. כמו כן ציינו את הוראת חכם שלום למנוע הקמת אצטדיון עירוני שיחלל שבת, כאשר בחוזה חתמה העירייה שהאצטדיון יהיה סגור בשבת וכן את המינוי של רב ראשי לעיר בת ים.

נשיא המועצת אמר לנציגים כי "חובה קדושה לחזק את כוחה של ש"ס בכל הארץ, והחובה כפולה ומכופלת בערים מעורבות, בהן אם לא יהיה מספיק כח עלולים ח"ו לפרוץ גדרות ראשונים".

נשיא המועצת בירך את יו"ר הסיעה ברנז: "תזכה להמשיך לקדש שם שמיים ולהרים את קרן התורה ובני התורה בעיר בת ים", וכן בירך ועודד את יו"ר המועצה הדתית אלחרר.

"את בת ים אני מכיר 60 שנה", סיפר חכם שלום, "מי שהתחיל את כל המהפיכה הרוחנית בעיר הוא רבי יעקב עטיה זצוק"ל והכל נזקף לזכותו לדורי דורות. הוא הקים מקווה טהרה ראשון בעיר הזו ולא גבה תשלום רק בשביל שיבואו, להשריש הטהרה והקדושה בעם ישראל".

לאחר מכן נכנס יו"ר ש"ס בראשון לציון הרב אריה כהן שהתייעץ במשך שעה ארוכה עם ראש הישיבה על הנושאים השונים העומדים על הפרק, ועל סוגיית חילולי השבת אשר עולה לדיונים במועצת העיר.

נשיא המועצת בירכו בחום. "מה שאתם עושים זה קידוש שם שמיים ברבים", אמר ראש הישיבה, "בעיר כמו ראשון לציון יש חשיבות עצומה לכל קול וקול. כל אדם מחפש להשקיע בחיים במקום הבטוח ביותר. וזה ההשקעה הבטוחה ביותר המקנה זכויות בכל הקמת מוסדות התורה וחיזוק הטהרה והקדושה בעיר. זוהי הזכות הגדולה ביותר לעם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר