"הקשר מצוין"

נתניהו המריא למוקסבה לפגישה עם פוטין

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא למוסקבה לקראת פגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ואמר כי ישוחח איתו על סוריה ועל איראן ועל צרכי הביטחון של ישראל • צפו בווידאו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת; תמונות: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הפתיעו שני ילדים חולים והזמינו אותם להצטרף לצפייה במשחק כדורגל שיתקיים הערב (רביעי) במוסקבה, רוסיה.

הילדים, מיקה ליפסקר בת 18 מהיישוב קציר, אותה מלווים רה"מ ורעייתו מזה שנים, ואלון איזרייב בן 13 מפתח תקווה שנולד ברוסיה, מתמודדים עם מחלת סרטן. הילדים הצטרפו לנסיעה כשהם מלווים על-ידי הוריהם.

עם המראתו למוסקבה, אמר ראש הממשלה: "אני יוצא עכשיו למוסקבה לפגישה חשובה מאוד עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. אנחנו נדון על סוריה, נדון על איראן, נדון על צרכי הביטחון של ישראל. אני מאוד מעריך את הקשר הישיר, הבלתי אמצעי, המצוין שיש לי עם נשיא רוסיה. זה מאוד חשוב לביטחון הלאומי של מדינת ישראל.

"בגמר הפגישה, הוזמנו, רעייתי ואני, לצפות במשחק חצי הגמר של המונדיאל ואמרו לנו שאנחנו יכולים להביא שני מלווים. אז החלטנו להביא איתנו שני ילדים נפלאים שנלחמים בגבורה במחלת הסרטן. את מיקה, שרעייתי מלווה אותה כבר תשע שנים, ואת אלון, שהוריו עלו מרוסיה והוא מאוד אוהב כדורגל. זה מאוד מרגש אותנו שאנחנו יכולים להגשים עבורם חלום.

"כמובן ששואלים אותי: 'ראש הממשלה, מי ינצח?' אז אני עונה לכם כראש ממשלה וגם כשר חוץ: 'הטובים יותר', וחוץ מזה, יהיה משחק מרתק".

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
בני הזוג נתניהו עם הילדים (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
בני הזוג נתניהו עם הילדים (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר