"עוד אשוב"

אלישבע ילדה בן והפכה לסבתא באותה יממה

אישה חרדית חוותה לאחרונה שמחת לידה כפולה: אחת, כשהביאה לעולם את ילדה העשירי, והשנייה - מעט קודם לכן - כשבנה הבכור וכלתה הפכו להורים והכתירו אותה לסבתא (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המשפחה המאושרת (צילום: הדסה הר הצופים)

אלישבע בוימל, תושבת גבעת זאב, ילדה לאחרונה את בנה העשירי, כשרק פחות מ-24 שעות לפני כן היא הפכה לסבתא בפעם הראשונה.

שתי הלידות התרחשו בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, ותחילה כאמור היה זה הזמר נחמן בוימל, בנם של אלישבע ואהרון שמואל שהתחתן לפני 10 חודשים, שהגיע עם אשתו לאה והפך תוך זמן קצר לאב ליוסף חיים הקטן - והכתיר את אמו לסבתא.

זמן לא רב לאחר מכן, ביום הבא, הגיעה אמו אלישבע אל בית החולים, ולא בשביל לבקר את כלתה היולדת: היא הוכנסה בעצמה לחדר הלידה, וילדה לאחר זמן מה את בנה העשירי בשעה טובה ומוצלחת.

האמא-סבתא אמרה ל-ynet: "אנחנו עוד לא מעכלים את כל הטוב הזה. אמש החזקתי את שני התינוקות המקסימים האלה ומאוד התרגשתי". האב-הסב אהרון שמואל, שנכח בחדר הלידה גם משום היותו מתנדב רפואי, הוסיף: "זו הייתה חוויה מאוד מיוחדת".

מנהל המחלקה לנשים ויולדות בהדסה, פרופ' שמחה יגל, אמר: "אנחנו שמחים תמיד כשדבר כזה קורה ומצביע על המיוחדות של הקהילה הדתית והחרדית. כיף לראות שגם הדור השני בוחר ללדת בהדסה. בדרך כלל הסבתא עוזרת לכלה לגדל את הנכדים, ורק בודדים זוכים שהסבתא והאמא יגדלו את הילדים יחדיו".

אם השבט, אלישבע, סיכמה, ביותר מרמז לבאות: "בעזרת השם עוד אשוב הנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר