כנס "אישה בריאה"

רבקה רביץ: "בעלי יצחק הפסיד - אבל יגיע בעתיד גבוה יותר"

ראש הסגל בבית נשיא המדינה, רבקה רביץ, הגיבה הערב להפסד של בעלה בפריימריס הפנימיים במפלגתו, בכנס "אישה בריאה, שנערך כעת במלון וולדורף אסטוריה בירושלים. צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

"בעלי יצחק הפסיד את הבחירות, והיה לי קשה לבוא. תפקידנו כאמהות ונשים לתמוך בגבר גם אם הוא לא הצליח", אומרת הערב (רביעי) רבקה רביץ, ראש הסגל בבית הנשיא, יום לאחר הפסדו של בעלה יצחק את תפקיד יו"ר דגל התורה בביתר עילית, בפריימריס שנערכו בסניף המקומי.

את הדברים הללו אמרה רביץ בכנס "אישה בריאה" מבית 'מאמע', שנערך כעת במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

במענה לדברי המנחה, יערית אלבז, "הוא הפסיד, אבל את הרווחת עוד עזרה השנה", הגיבה רביץ: "בעלי ימשיך. הוא כמו עוף החול - והוא יצליח בעתיד. הוא יקום ויצליח וגם יגיע גבוה יותר".

כנס 'אישה בריאה', שידור חוזר (הפקה: עזריאלי הפקות. עיצוב גרפי: זהבית פרסט)

עוד קודם אמרה רבקה רביץ: "שואלים אותי איך אני עובדת וגם אימא. כולם צריכים הרבה בריאות. אבל לא רק בריאות, צריך עוד משהו: כדי להצליח בכל המטלות הרבות צריך גם מטרה. יש לבן אדם כוחות גוף ונפש שלא מנוצלים ביום יום, ואפשר לנצל. יש בתוך הגוף כוחות שצריך ללמוד ולנצל, ולמיצוי - צריך להציב מטרות. המשאב הכי יקר לנו זה הזמן".

"הרוצח הכי גדול של הזמן זה המדיה, הפלאפון, הפייסבוק. זה מבזבז זמן. אם תחסכו בשבוע 20 דקות, כל יום 4 דקות פחות וואטסאפ, תוכלו לקחת את הדקות האלה וללכת בחמישי וללכת לסבתא להגיד שבת שלום".

"קראתי פוסט של עיתונאי שראיין חולה סופנית, ושאל אותה מה היא הייתה עושה אם הייתה מקבלת את החיים בחזרה. היא לא אמרה יותר שעות בעבודה או בפייסבוק, אלא רצתה להיות יותר זמן עם הילדים שלה".

"הייתי בהלוויה של הרב מיכי מרק בעתניאל, דיברה הבת שלו ואמרה: "אבא, כל כך אהבתי אותך, ואני כל כך מאושרת שאמרתי לך מדי פעם שאני אוהבת אותך, כי עכשיו אני לא יכולה להגיד לך - ומיד התקשרתי לאימא שלי בטלפון... 3 דקות ביום אני עוצרת, מרימה את הידיים ואומרת תודה. אין בן אדם שאין לו על מה להגיד תודה. אני ממליצה לא לשכוח להרים עיניים לשמיים ולהגיד תודה להשם, ולקחת את הרגליים ולצעוד. להציב מטרות, ולהצליח", סיימה ראש הסגל בבית הנשיא את דבריה בכנס "אישה בריאה".

הפקת הכנס: עזריאלי הפקות
מולטימדיה: חיים ועקנין
צילום וידאו: נעמי רטבי
צילום סטילס: חיים גולדברג
עיצוב גרפי: זהבית פירסט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר