מוקד ההסתה

מצלמות אבטחה הותקנו מעל בית הכנסת של "הפלג הירושלמי"

ההפגנות מול ביתו של ח"כ גפני, שהופכות עם הזמן ליותר מסיתות, לא הותירו לאנשי מערך האבטחה ברירה אלא להציב מצלמות מעל בית הכנסת של 'הפלג' העומד מאחוריהן (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בית כנסת 'אשי ישראל', מוקד היציאה להפגנות (באדיבות המצלם)

התפתחות במערך האבטחה שהוצב לאחרונה על ביתו של יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני.

• תרגיל אבטחה בביתו של גפני; סמויים סביב ביתו של מקלב

בעקבות ההפגנות של קבוצת אברכים הנמנים על זרם קיצוני ב"פלג הירושלמי" ומחוגי הסיקריקים, שהפכו למחזה שכיח מול ביתו של יו"ר וועדת הכספים גפני, הציבו בימים האחרונים אנשי הביטחון והיחידה לאבטחת אישים מצלמות אבטחה מיוחדות, הממוקמות מעל בית הכנסת 'אשי ישראל' באזור, המשויך לפלג.

מטרת הצבת המצלמות, היא כמובן לעקוב מקרוב אחרי ההתפתחויות, לתעד אותן ובכך למנוע אלימות עתידית חלילה.

כזכור, ההפגנות שתועדו בהרחבה ב"כיכר השבת", נעשות יותר ויותר מתלהמות, כאשר המוחים צועקים לעבר הח"כ הבכיר קריאות בוטות דוגמת "גפני בוגד" ו"גפני רוצח". בנוסף, הגיעו בשבועות האחרונים איומים מפורשים על חייו של יו"ר 'דגל', מה שהביא לתגבור האבטחה סביב ביתו.

הפגנה מול ביתו של גפני (צילום: כיכר השבת)

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", החשד המודיעיני בקרב בכירים במשטרה מופנה בעיקר כלפי חלק מאנשי בית הכנסת אשי ישראל, שהוקם בחודשים האחרונים מול ביתו של גפני. החשש הינו, לאור העובדה שהמאחז שהקים 'הפלג' מול ביתו של גפני, הוא שמתחזק את ההפגנות, בשל אברכי המקום שיוצאים אליההן אחרי תפילת ערבית.

כעת, לאחר התקנת מצלמות האבטחה מעל בית הכנסת המדובר, אומרים מקורביו של יו"ר דגל התורה: "דרכן נוכל לראות מקרוב מי המסיתים, ומי יוזם את ההפגנות שהפכו למפגן הסתה מכוער ואלים".

אנשי מערך האבטחה, מתחת לביתו של יו"ר דגל התורה (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר