אש בדרום

צפו: חיל האוויר תוקף מפקדת גדוד חמאס בעזה

חיל האוויר תקף, במהלך השבת, עשרות יעדי טרור של חמאס בעזה • במרכז התקיפות: תקיפה רחבה על מפקדת גדוד חמאס בבית לאהיה, אתר לייצור אמצעי לחימה ומחסנים • צפו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

בתגובה לירי הרקטות לשטח ישראל, צה"ל תקף במהלך שבת קודש עשרות מטרות צבאיות, בארבעה מתחמים צבאיים, השייכים לארגון הטרור חמאס לאורך רצועת עזה.

במוקד התקיפה, תקיפה רחבה על מפקדת גדוד חמאס בבית לאהיה ובה נתקפו שטחי אימונים ללוחמה בשטח בנוי, מחסנים לאחסנת אמצעי לחימה, מתחמי אימונים, חמ"לים, משרדים ועוד. כמו כן, תקף צה"ל אתר לייצור אמצעי לחימה ומחסנים לאחסון אמצעים שונים בהם גם יכולות צבאיות של הזרוע הימית של חמאס.

מדובר צה"ל נמסר: "תקיפה זו היא ביטוי ליכולת המודיעינית והמבצעית של צה"ל שיכולה להתעצם ולהתרחב על-פי הצורך והערכת המצב. התקיפה בוצעה בתגובה לאירועי הטרור המובלים על-ידי ארגון הטרור חמאס כנגד אזרחי ישראל וריבונותה לאורך הגדר ובאמצעות טרור האש, וכן בעקבות הירי משטח רצועת עזה לעבר יישובי הדרום במהלך הלילה".

בצה"ל הדגישו כי "ארגון הטרור חמאס מוסיף להוביל טרור נגד אזרחי ישראל ותשתיות הביטחון המגינות עליהם, מפר את הריבונות הישראלית ומסכן את אזרחי ישראל וכוחות הביטחון. פעולות הטרור של חמאס, שמבוצעות בכסות האזרחים, מסכנות את תושבי עזה ומביאות לפגיעה גם במאמצים ההומניטריים שמאפשרת ישראל.

"בצה"ל רואים בחומרה את פעילות הטרור של ארגון הטרור חמאס. צה"ל ערוך למגוון תרחישים ונחוש להמשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר