מצוקת התושבים

אחרי שבוע ללא חשמל בצפת: יושג פתרון?

לאחר כשבוע ימים ללא חשמל, תתכנס מועצת העיר צפת ותמנה מהנדס זמני לעירייה, שיוכל לחתום על הטופס המבוקש ובכך עשרות משפחות חרידות יחוברו חזרה לחשמל (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הפגנת התושבים מול עיריית צפת (צילום: חטיפי תימן)

מזה כשבוע ימים סובלים עשרות דיירים חרדים, תושבי העיר צפת, מניתוק החשמל בשל בעיות בירוקרטיות שהגיעו עד לפתחם של ראש העיר ובכירי העירייה, אך עד כה, הפתרונות שהוצעו נותרו כהבטחות ודיבורים בלבד.

אלא של'כיכר השבת' נודע כי בעקבות תרגיל שערך חבר המועצת אליעזר לזר, נראה כי הפרשה העגומה לקראת סיום.

המדובר הוא על עשרות תושבים המתגוררים בפרויקט 'מצפה מירון', הנמצאים מזה כשישה ימים ללא חשמל. בחברת החשמל מוכנים לחבר את התושבים לחשמל, אך דרשו חתימה של מהנדסת העיר וראש העיר, שסירבו לחתום על הטופס.

מדובר בפרויקט בגינו נעצרו ונחקרו מספר אישים בעיר, בהם ראש העיר אילן שוחט, מה שעיכב את מתן טופס ארבע. התושבים, שחששו מעיכובים שונים, לא המתינו לטופס ונכנסו לגור בבניין.

אלא שבערב שבת התרחשה תפנית שעשויה להביא לפתרון. חבר מועצת העיר לזר כינס ישיבה מקצועית, עם גורמי המקצוע וחברי מועצת העיר. על פי הפתרון שהוצג, ימונה בישיבת מועצת העיר שלא מן המניין מהנדס זמני, שישמש כממלא מקום למהנדס לתקופה של עד כשלושה חודשים, כמתחייב על פי החוק.

המהנדס הזמני יוכל לחתום על הטופס עבור חברת החשמל ולשחרר את התושבים ממצוקתם.

במקביל הוחתמו שליש מחברי המועצה על כינוס ישיבת מועצה שלא מן המניין וכבר מחר (ראשון) בישיבת המועצה צפויים חברי המועצה לאשר את מינויו של מהנדס העירייה הזמני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר