נציגי 'דגל' התכנסו

המו"מ בבית שמש בהקפאה - "עד אלול"

קרוב לחודש ימים שהמו"מ הקואליציוני בבית שמש, בין 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים לראש העיר משה אבוטבול, תקוע. אך לדברי הצדדים - הוא יחודש רק בחודש אלול (חדשות, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פגישת נציגי 'דגל' (צילום: דגל התורה בית שמש)

קרוב לחודש ימים שהמו"מ הקואליציוני בבית שמש, בין 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים לראש העיר משה אבוטבול, תקוע. למעלה משלושה שבועות הצדדים לא נפגשים, בעוד שהסיכומים אליהם שאפו להגיע, לא הושגו.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מאשרים הצדדים כי המו"מ נמצא בסוג של הקפאה. במקביל, מעריכים הצדדים באופטימיות זהירה כי המו"מ לא יתפוצץ.

בסוף השבוע הגיעו נציגי'דגל התורה' בעיר, שמוליק גרינברג וישראל סילברסטין, אל ביתו של חבר מועצת העיר משה מונטג, לאחר שהוסרו המגבלות שהוטלו עליו לאחר מעצרו. במהלך הפגישה דנו בין היתר על המשך המו"מ והיעדים אותם שואפים להשיג.

ראש העיר משה אבוטבול ובכירים ב'דגל התורה' מאשרים ל'כיכר השבת' כי ככל הנראה הפגישות הבאות ייערכו רק בחודש אלול, זאת בשל הפגרה הצפויה וימי בין הזמנים.

לדברי אבוטבול, גם ב'דגל' יודעים כי המו"מ תקוע בצורה הדדית. לדבריו, "נהפוך הוא, ישנו סדק לפריצת דרך בס"ד שהובא כרעיון ונבחן על ידי הרבנים. הבשלות האיטית של התבשיל רק תשביח את טעמו הטוב בעז"ה".

יו"ר סיעת 'דגל התורה' ישראל סילברסטין אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "דגל תעמוד על דרישותיה". לדבריו: "אנחנו לא דורשים דברים בשמים ומבינים שיש צרכים גם לאחרים".

סילברסטין מוסיף כי "אנו עובדים על מתווה שכל סיעה בקואליציה תקבל תוספות על מה שיש לה היום אבל גם תצטרך לוותר קצת. דגל תעמוד יותר על המהות ופחות על הנראות".

בכיר נוסף ב'דגל' מזהיר כי תמיד אופציה של ריצה לראשות העיר עדיין על הפרק בכפוף להוראותיהם של גדולי ישראל. "אנחנו לא בכיס של אף אחד, אבל רוצים להגיע להבנות מול ראש העיר", אומר הבכיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר