פתח תקווה

אחות המועמד לראשות העיר רמי גרינברג - מ'נשות הכותל'

בלילה, הקים המועמד לראשות עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, את "מטה היראים" כדי להשיג תמיכה חרדית. בבוקר, אחותו, דינה גרינברג, הופיעה כחלק מ"נשות הכותל" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גריבנרג בכינוס "מטה יראים" (באדיבות המצלם)

הבחירות לראשות העיר פתח תקווה בשיאן, אך אנקדוטה קטנה על המועמד רמי גרינברג, אולי תהיה משמעותית עבור קבוצות כאלה ואחרות שאת תמיכתן הוא מבקש.

המועמד רמי גרינברג, אחד המועמדים הבולטים לראשות העיר פתח תקווה, מול ראש העיר המכהן איציק ברוורמן, מבקש את תמיכת החרדים ואף עורך חוגי בית עם קבוצות חרדיות.

רק ביום חמישי האחרון קיים רמי גרינברג כנס פעילים חרדים התומכים במועמדותו להשקת "מטה היראים". ל'כיכר השבת' נודע כי מדובר בעיקר בפעילים ספרדים התומכים בגרינברג בניגוד לעמדת מפלגת ש"ס.

אלא של"כיכר השבת" נודע כי אחותו של המועמד, דינה גרינברג, חברה בהנהלת קבוצת "נשות הכותל".

דינה גרינברג מ'נשות הכותל' (צילום מסך, פייסבוק)

על פי הפרסום בדף הפייסבוק של "נשות הכותל", גרינברג מגיעה אחת לחודש לתפילת ראש חודש בכותל המערבי יחד עם נשות הפרובוקציה להפגין נוכחות עם טלית ותפילין ולעתים אף עם ספר תורה, תוך ביזוי היקר והקדוש לעם היהודי.

על פי תיעוד ברשת, גרינברג אף הצטלמה בעבר מטעם "נשות הכותל" לכתבה ב'ידיעות אחרונות'. לצד זאת, מבדיקה בחשבון הפיסבוק האישי שלה, נראה כי גרינברג תומכת נלהבת בבחירתו של אחיה רמי גרינברג לראשות העיר פתח תקווה.

רמי גרינברג ב"מטה היראים"
רמי גרינברג ב"מטה היראים"

רמי גרינברג מסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "אחותי אשה בוגרת ועצמאית. אני לא יודע מה הפעילות שהיא עושה בהקשר הזה. אני אישית לא קשור לפעילות בנושא הזה, אני ממוקד בעשיה הציבורית בפ"ת ופועל למען כלל הציבורים בכלל השכונות בעיר אל מול ההזנחה הקשה מצד העירייה שלא מתפקדת והציבור משלם מחיר כבד בכל השכונות ובכל המגזרים".

מדינה גרינברג לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר